W 2022 roku marka spod znaku trójramiennej gwiazdy obchodzi dwie ważne rocznice wynalazków z dziedziny czynnego i biernego bezpieczeństwa – i wykorzystuje je jako okazję do zaprezentowania swoich najnowszych rozwiązań ochronnych. Test łosia przeprowadzony przed 25 laty w Szwecji doprowadził do szybkiego wprowadzenia elektronicznego systemu stabilizacji toru jazdy ESP® jako standardowego wyposażenia kompaktowej Klasy A.
Z kolei 20 lat temu system PRE-SAFE® po raz pierwszy połączył aktywne i pasywne elementy bezpieczeństwa, zapewniając prewencyjną ochronę w obliczu wypadku. Dziś cele Mercedes-Benz są jasne: „Wizja Zero” zakłada zero wypadków drogowych do 2050 r. oraz zmniejszenie liczby ofiar śmiertelnych i ciężko rannych w ruchu drogowym do 2030 r. o połowę względem roku 2020.
· Począwszy od czwartku, 24 listopada 2022 roku, Mercedes-Benz na tydzień czyni samochodowe bezpieczeństwo głównym tematem swoich aktywności w mediach społecznościowych.
· Profile centrali w serwisie LinkedIn oraz na Instagramie, Facebooku i Twitterze opublikują ponad 50 materiałów z hashtagiem #allforsafety. Samochodowe bezpieczeństwo będzie wiodącym tematem konta prezesa zarządu Oli Källeniusa, a także profili zarządów z działów badań i rozwoju, marketingu oraz sprzedaży.
· Tematyka i formaty publikacji sięgają od interaktywnych quizów oraz prezentacji ekspertów związanych z bezpieczeństwem po animacje i filmy. Działanie innowacyjnych systemów Mercedes-Benz z zakresu aktywnego i pasywnego bezpieczeństwa będzie ilustrowane w angażujący, a jednocześnie edukacyjny sposób.
· Kampania nie skończy się po tygodniu – do końca roku na profilach Mercedes-Benz pojawi się jeszcze ponad 40 dodatkowych materiałów na temat samochodowego bezpieczeństwa.
Źródło: Mercedes-Benz
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…
Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…
Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…