Profile Mercedes-Benz w mediach społecznościowych pod znakiem samochodowego bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo jest istotną częścią DNA Mercedes-Benz i jednym z głównych obszarów odpowiedzialności, jakie nakłada na siebie producent luksusowych samochodów ze Stuttgartu – odpowiedzialności wobec wszystkich użytkowników dróg.

W 2022 roku marka spod znaku trójramiennej gwiazdy obchodzi dwie ważne rocznice wynalazków z dziedziny czynnego i biernego bezpieczeństwa – i wykorzystuje je jako okazję do zaprezentowania swoich najnowszych rozwiązań ochronnych. Test łosia przeprowadzony przed 25 laty w Szwecji doprowadził do szybkiego wprowadzenia elektronicznego systemu stabilizacji toru jazdy ESP® jako standardowego wyposażenia kompaktowej Klasy A.

Mercedes-Benz Safety Experience – bezpieczeństwo w praktyce

Z kolei 20 lat temu system PRE-SAFE® po raz pierwszy połączył aktywne i pasywne elementy bezpieczeństwa, zapewniając prewencyjną ochronę w obliczu wypadku. Dziś cele Mercedes-Benz są jasne: „Wizja Zero” zakłada zero wypadków drogowych do 2050 r. oraz zmniejszenie liczby ofiar śmiertelnych i ciężko rannych w ruchu drogowym do 2030 r. o połowę względem roku 2020.

Mercedes-Benz chce sprawić, by bezwypadkowa jazda stała się rzeczywistością

Koncepcja i szczegóły kampanii

· Począwszy od czwartku, 24 listopada 2022 roku, Mercedes-Benz na tydzień czyni samochodowe bezpieczeństwo głównym tematem swoich aktywności w mediach społecznościowych.

· Profile centrali w serwisie LinkedIn oraz na Instagramie, Facebooku i Twitterze opublikują ponad 50 materiałów z hashtagiem #allforsafety. Samochodowe bezpieczeństwo będzie wiodącym tematem konta prezesa zarządu Oli Källeniusa, a także profili zarządów z działów badań i rozwoju, marketingu oraz sprzedaży.

· Tematyka i formaty publikacji sięgają od interaktywnych quizów oraz prezentacji ekspertów związanych z bezpieczeństwem po animacje i filmy. Działanie innowacyjnych systemów Mercedes-Benz z zakresu aktywnego i pasywnego bezpieczeństwa będzie ilustrowane w angażujący, a jednocześnie edukacyjny sposób.

· Kampania nie skończy się po tygodniu – do końca roku na profilach Mercedes-Benz pojawi się jeszcze ponad 40 dodatkowych materiałów na temat samochodowego bezpieczeństwa.

Źródło: Mercedes-Benz