Pewnym ratunkiem mogą być producenci z Chin, którzy w poszukiwaniu nowych rynków coraz śmielej instalują się na kapryśnym rynku rosyjskim. Rosjanie starają się także za wszelką cenę kontynuować produkcję przestarzałych modeli, do których brakuje wielu komponentów, co odbija się na ubogim wyposażeniu.
Chcąc zachęcić przyszłych użytkowników, w minimalnym stopniu modernizuje się to co się ma do dyspozycji. Zapowiadana kolejna w historii modernizacja Łady Niva jest tego klasycznym przykładem. W wyniku modernizacji (wzmocnienia ramy) obecnie model ten w wersji użytkowej jest w stanie przewozić o 185 kg więcej, niż dotychczas. W zależności od wersji Niva oferuje nośność od 640 kg do 800 kg.
W obecnej ofercie znajdują się wersje z dwu- lub pięcioosobową kabiną oraz rożnymi zabudowami. Pojazd ma długość 4440 mm (uzależnioną od rodzaju zabudowy) oraz długość zabudowy od 1770-2000 mm. Do napędu przewidziano czterocylindrowy silnik o pojemności skokowej 1.7 l i mocy 61 kW oraz maksymalnym momencie obrotowym 129 Nm, współpracujący z pięciobiegową przekładnią manualną. Dostępna jest takze wersja z napędem 4×4.
Źródło: AutoVAZ
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…
Volkswagen systematycznie realizuje strategię „in China, for China”. Celem jest jeszcze ściślejsze dostosowanie się do…