Zgodnie z zapowiedziami, Volvo EX90 jest obecnie dostępne w dwóch najmocniejszych wersjach silnikowych. Każda z nich jest wyposażona w dwa silniki elektryczne i akumulator o pojemności 111 kWh.
Wersja Twin Motor przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,9 s. Wersja Performance – w 4,9 s. Zasięg WLTP w trybie mieszanym wynosi odpowiednio 580 i 585 km. W przyszłości pojawią się kolejne wersje – także z jednym silnikiem.
Każda z tych wersji jest bogato wyposażona, ale czym byłby segment premium, gdyby nie dało się zaszaleć jeszcze mocniej. Standardowo każde z auto jest dostarczane na sporych obręczach – 21 cali. Za dopłatą 4550 zł można mieć obręcze 22 cale, z aerodynamicznym wypełnieniem. Dopłaty 2450 zł wymagają przyciemnione szyby tylne, a 9000 zł zapłacimy za dodatkowe progi. Standardem jest zestaw audio Bose z 14. Głośnikami. Za 25 000 zł otrzymamy nagłośnienie Bowers&Wilkins. 11 400 zł wymaga zestaw Pilot Assist Package, a 5700 zł – dopłata do tapicerki z szarej wełny. Klikając w cenniku każdą pozycję, jaka jest do odhaczenia, dojdziemy do kwoty około 580 000 zł.
Można także przetestować polski konfigurator. Kolor Sand Dune, koła 22 cale, tapicerka z mieszanki wełny, przyciemniane szyby, zestaw Bowers&Wilkins – ot, taka sugestia od zespołu biura prasowego.
Źródło: Volvo Car Polska
Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…
Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…