Categories: Wiadomości

Dacia Sandero – tajemnica sukcesu

 

Dacia Sandero – najlepiej sprzedający się samochód wśród klientów indywidualnych w Europie od 2017 r. – na naszych oczach pisze swoją wyjątkową historię, której częścią jest spektakularny sukces handlowy. Model, obecny na rynku już w trzeciej odsłonie, wciąż zdobywa na popularności i staje się prawdziwą ikoną rynku motoryzacyjnego. W czym tkwi tajemnica jego sukcesu?

Niewątpliwie jest to zasługa superatrakcyjnej ceny, ale nie tylko. Kluczową rolę odgrywa również nowoczesny design łączący solidność, jakość i innowacyjność, a także inteligentne rozwiązania, w przypadku których model nie raz okazał się pionierem w skali całego rynku. Sprawdźmy zatem, na czym dokładnie polega geniusz tego modelu!



Redakcja

Recent Posts

Opel Patentmotorwagen System Lutzmann – pierwszy samochód z Rüsselsheim

21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…

1 dzień ago

Toyota sprzedała w Polsce ponad 50 000 hybrydowych RAV4

Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…

1 dzień ago

Astara ogłasza gamę i ceny odświeżonego Nissan Juke w Polsce

Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…

2 dni ago

Ubezpieczenie OC i AC droższe w I kwartale 2024 roku we wszystkich województwach

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…

2 dni ago

MG Motor – 1000 samochodów sprzedanych w Polsce

MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…

2 dni ago

Volkswagen chce zdobyć nowych klientów w Chinach

Volkswagen systematycznie realizuje strategię „in China, for China”. Celem jest jeszcze ściślejsze dostosowanie się do…

3 dni ago