Nie jest tajemnicą, że duże imprezy targowe przechodzą kryzys. Coraz więcej producentów wycofuje się z udziału w kosztownym przedsięwzięciu jakim niewątpliwie jest salon motoryzacyjny. Samochody i motocykle można znacznie taniej wypromować na lokalnych imprezach. Z tej przyczyny do historii przeszedł największy europejski salon motoryzacyjny IAA we Frankfurcie nad Menem.
Genewa wciąż walczy o powrót spowodowany przede wszystkim pandemią COVID-19. Ze względu na ryzyko zarażenia się dużej liczby zwiedzających, odwołano imprezy w 2020, 2021 i 2022 roku. Pierwotnie planowano powrót w 2022 roku, ale ostatecznie podjęto decyzję o przesunięciu terminu, który został zarezerwowany na 14-19 luteg0 2022 roku.
Coraz częściej mówi się o przygotowaniach do pierwszego salonu motoryzacyjnego Qatar Geneve International Motor Show, który miałby się odbyć w Dauha w dogodnym terminie 2023 roku. Tym samym Genewa otwiera swoją pierwszą filię na Bliskim Wschodzie, co ze względu na specyfikę rynku może okazać się ciekawym projektem.
Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…
W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…
„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…