Donckerwolke dołączył do Grupy w 2016 roku jako Chief Design Officer (CDO), prowadząc projekty Hyundai, Kia i Genesis. W marcu tego roku zrezygnował, by skupić się na swoich sprawach osobistych. Teraz Donckerwolke wraca do Grupy.
– Z wielkim zaszczytem i dumą rozpoczynam drugi rozdział w Hyundai Motor Group. We współpracy z zespołami projektantów będę przekazywać różnorodność i bogactwo marek Grupy, które są nie tylko dynamiczne pod względem technologii, ale także zorientowane na Klienta. – powiedział Luc Donckerwolke – Wiceprezes Wykonawczy i CCO Hyundai Motor Group.
Jako przedstawiciel Grupy, Donckerwolke wzmocni pozycję marki Hyundai Motor Group, wykorzystując ogromne doświadczenie nie tylko jako projektanta samochodów, ale także jako lidera. Donckerwolke wspiera utalentowanych projektantów i stwarza środowisko pracy, które zachęca do aktywnej komunikacji między współpracownikami.
Równolegle będzie on szukał także sposobów współpracy z czołowymi projektantami z branży motoryzacyjnej, a także przewodzić badaniom projektowym nad mobilnością przyszłości.
Jako CCO, Luc Donckerwolke będzie współpracował z centrami projektowymi w zakresie rozwoju i komunikacji pojazdów koncepcyjnych marek Hyundai Motor Group. Prace projektowe marek Hyundai, Kia i Genesis będą nadal nadzorowane przez dotychczasowe kierownictwo. SangYup Lee, Starszy Wiceprezes i Szef Hyundai Global Design Center i Genesis Global Design, bez zmian kieruje projektami marek Hyundai i Genesis, a Karim Habib pełni adekwatną funkcję dla marki Kia.
Źródło: Hyundai
W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…
„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…