Zgodnie z intencją producenta model 3+1 ma ułatwić żucie przede wszystkim rodzinom i użytkownikom korzystającym z Fiata 500 jako codzienną bazę. Atutem są podwójne drzwi od strony kierowcy, które po otwarciu znacznie zwiększają możliwość wsiadania na tylne siedzenie. Mniejsze drzwi można jednak otworzyć tylko, gdy są otwarte przednie drzwi.
Przy tych zmianach konstrukcyjnych Fiat 500e 3+1 nie zmienił gabarytów. W pierwszej kolejności do sprzedaży trafi seria limitowana „La Prima”, która otrzyma bogate wyposażenie standardowe jak m.in. przednie reflektory ledowe, system rozpoznawania znaków drogowych, adaptacyjny tempomat, czujniki wraz kamerą parkowania. Zapowiadane sa trzy stopnie wyposażenie, które będą różniły się także pojemnością akumulatorów.
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…
„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…
Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…