Po odblokowaniu pojazdu podróżujących witają perfekcyjnie dobrane elementy świetlne. Kolejną ekskluzywną cechą są standardowe przednie i tylne automatyczne drzwi. Wnętrze zaprojektowano na wzór eleganckiego salonu, zapewniającego holistyczny komfort dla wszystkich zmysłów. Szeroka gama nastrojów świetlnych i specyficzny dla Maybacha zapach w kabinie, w połączeniu z wyjątkowym brzmieniem standardowego nagłośnienia Burmester® 4D, dbają o spokój i relaks podczas podróży. Dzięki jeszcze bardziej zaawansowanym zabiegom w obszarze NVH (hałasy/wibracje/uciążliwości) pierwszy w pełni elektryczny Maybach zapewnia maksymalny komfort akustyczny, zwłaszcza pasażerom z tyłu. Także zawieszenie, ze specjalnym programem jazdy MAYBACH, oferuje szczególnie wysoki poziom wygody.
Mercedes-Maybach EQS SUV jest teraz dostępny także z cyfrowym kluczykiem. Można go używać do wygodnego blokowania, odblokowywania i uruchamiania samochodu. Jedyne, czego potrzebuje kierowca, to kompatybilne urządzenie Apple (iPhone lub Apple Watch). Możliwe jest także udostępnianie klucza maksymalnie 16 osobom – za pośrednictwem AirDrop®, iMessage® lub innych platform do przesyłania wiadomości. Wstępna instalacja cyfrowego kluczyka jest standardowym wyposażeniem na rynkach, na których dostępne są usługi Mercedes me connect.
Mercedes-Maybach EQS 680 SUV, standardowo wyposażony w napęd na obie osie 4MATIC, dysponuje mocą 484 kW (658 KM) i 950 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jego zasięg w cyklu mieszanym WLTP wynosi 607 km.
Mercedes-Maybach EQS 680 SUV | ||
Zespół napędowy i akumulator | ||
Napęd | na wszystkie koła | |
Silniki elektryczne | rodzaj | dwa silniki synchroniczne z magnesami trwałymi (PSM) |
Moc | kW | 484 |
Moment obrotowy | Nm | 950 |
Napięcie systemowe | V | 396 |
Ładowarka pokładowa | kW | 22 |
Czas ładowania AC (22 kW) | h | 5,50 |
Maksymalna moc ładowania DC | kW | 200 |
Czas ładowania DC na szybkiej stacji | min | 31 |
Maksymalny zasięg po 15 min ładowania DC | km | do 230 |
Przyspieszenie 0-100 km/h | s | 4,4 |
Prędkość maksymalna | km/h | 210 |
Samochód | ||
Długość/szerokość/wysokość | mm | 5125/2034/1721 |
Rozstaw osi | mm | 3210 |
Średnica zawraca z tylną osią skrętną 4,5°/10° | m | 11,9/11,0 |
Pojemność bagażnika | l | 440 |
Zużycie energii i zasięg | ||
Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP | kWh/100 km | 22,0–24,1 |
Emisje CO2 w cyklu mieszanym WLTP | g/km | 0 |
Zasięg w cyklu mieszanym WLTP | km | 559– |
Źródło: Mercedes-Benz
OpenR link to system multimedialny w samochodach Renault. W połączeniu z dużym ekranem tworzy centrum…
Maroko to magiczny kraj, w którym koczownicze tradycje berberyjskie spotykają i przejmują inspiracje z całego…
Ford Mustang, od swojego debiutu w 1964 roku, stał się jednym z najbardziej ikonicznych samochodów…
SEAT we współpracy z Volkswagen Financial Services Polska (VWFS) proponuje usługę wynajmu długoterminowego. Ta forma…
Cztery lata po swojej premierze rynkowej, Citroën Ami zostaje odświeżony, oferując teraz nowy, ciemnobrązowy kolor…
Nie musimy dłużej czekać na cennik premierowej Alfy Romeo Junior! Marka ogłasza go zaledwie miesiąc…