W czerwcu w warszawskim Służewskim Domu Kultury odbyła się największa w Warszawie impreza mająca na celu popularyzację kultury Japonii – Matsuri. Rekordowa liczba 20 000 uczestników miała okazję odwiedzić ekspozycję astara Poland, która przedstawiła 2 nowe modele reprezentowanych przez tę firmę marek – Mitsubishi ASX i Isuzu D-MAX.
Matsuri – Piknik z Kulturą Japońską organizowany jest przez Ambasadę Japonii w Polsce oraz kilka organizacji z Kraju Kwitnącej Wiśni działających w naszym kraju, odbył się już po raz ósmy i miał w tym roku na celu uczczenie ponad 100-lecia stosunków dyplomatycznych między Polską a Japonią.
Japońskie firmy i marki działające w Polsce, takie jak Mitsubishi Motors, czy Isuzu Motor oraz inicjatywy związane z kulturą japońską zapraszane są do udziału w charakterze sponsorów w celu prezentacji swoich produktów zwiedzającym, którzy dzięki temu mogą skorzystać z oferty i pokazów japońskich restauracji, stowarzyszeń sportowych, marek motoryzacyjnych, szkół językowych czy mistrzów rękodzieła artystycznego. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny i każdy może wziąć w nim udział. W tym roku na pikniku pojawiło się aż 20 000 miłośników Japonii, w tym wiele rodzin z dziećmi, skuszonych licznymi atrakcjami dla najmłodszych.
„W tym roku po raz pierwszy pojawiliśmy się na Matsuri jako firma astara, która reprezentuje w Polsce dwie japońskie marki: Mitsubishi i Isuzu. Pod jednym wspólnym namiotem zaprezentowaliśmy dwa modele – nowy SUV Mitsubishi ASX i pickup Isuzu D-MAX. To była dobra okazja, aby przedstawić nową markę astara i przypomnieć tak wielkiej rzeszy Warszawiaków o japońskim dziedzictwie Mitsubishi i Isuzu. Taka forma ekspozycji i charakter imprezy pozwolił także odwiedzającym i potencjalnym klientom na swobodne zapoznanie z autami w zupełnie innej scenerii, niż typowy salon.” – podkreśliła Małgorzata Kardynia, specjalistka do spraw marketingu, odpowiedzialna za organizację wydarzenia z ramienia firmy astara Poland.
Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC CVT – mały, oszczędny i pakowny
Astara – Firma Otwartej Mobilności
astara jest liderem transformacji w sektorze mobilności. Nasze połączone kompetencje w zakresie analityki danych, mobilności i dystrybucji pozwalają nam identyfikować, rozumieć i zaspokajać potrzeby użytkowników i firm, oferując szeroki wachlarz usług i produktów. Obroty astary w 2022 roku wynosiły 5,5 mld euro. Firma jest obecna w Hiszpanii, Niemczech, Portugalii, Austrii, Belgii, Finlandii, Luksemburgu, Holandii, Polsce, Szwecji, Szwajcarii, Argentynie, Boliwii, Chile, Kolumbii, Peru i na Filipinach, reprezentując 30 marek samochodów. astara łączy ekosystem dystrybucji i mobilności, obejmujący wszystkie rynki, na których działa grupa, w tym wszystkie opcje posiadania, subskrypcji, użytkowania i łączności, które niosą ze sobą najnowszą technologię. Jesteśmy pełnym pasji i zróżnicowanym zespołem, reprezentującym ponad 25 narodowości, działającym w 19 krajach w Europie, regionie Ameryki Łacińskiej i na Południowym Wschodzie.
Źródło: Mitsubishi / Astara