Marka jako organizator wielu wyjątkowych doświadczeń kulinarnych w ramach ekskluzywnego programu ONLY YOU PRIVILEGE coraz mocniej wiąże się z gastronomią – pragnie nadal zjednywać sobie serca epikurejczyków.
W 2010 roku „francuska tradycja biesiadna” została wpisana na listę niematerialnego dziedzictwa kulturowego UNESCO. Przyjemność smakowania, harmonia między człowiekiem i darami natury, staranny wybór dań z coraz bogatszego zbioru przepisów, smaczne, pasujące do siebie produkty, odpowiednie połączenie potraw z winem, dekoracja stołu i charakterystyczne gesty towarzyszące degustacji zostały uznane za wyjątkowe umiejętności, budujące wspólnotę i wywołujące emocje.
Aby wpisać się w tę tradycję, Julien Dumas zostaje ambasadorem gastronomicznym DS Automobiles. Szef kuchni, wyróżniony gwiazdkami Michelina, który pracuje w restauracji Bellefeuille w hotelu Saint James w Paryżu, serwuje sezonową kuchnię skupioną na naturze.
Jego pasją jest nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji ze zbieraczami, ogrodnikami, rybakami i hodowcami. Na pierwszym miejscu stawia na autentyczność rzemieślników ziemi i morza, u których się zaopatruje, dzięki czemu może oferować wyborne potrawy, bogate w wartości odżywcze.
Julien Dumas czerpie energię ze spotkań i podróży, z oceanu pełnego ryb, mięczaków, wodorostów, a także z nadmorskich ziół. Te chwile swobody łączą się z ekologicznym podejściem do gotowania.
Jako ambasador gastronomiczny DS Automobiles, Julien Dumas jeździ nowym DS 7 E-TENSE z napędem hybrydowym plug-in, który może przejechać w trybie zerowej emisji nawet 65 kilometrów (cykl WLTP).Dzięki technologii, doborowi materiałów i elegancji nowy DS 7 E-TENSE jest zaproszeniem do podróży we francuskim stylu.Inspiruje do nowych pomysłów i jest idealnym towarzyszem spotkań z dostawcami w poszukiwaniu wysokiej jakości produktów.
„Bardzo podoba mi się podejście DS Automobiles, zarówno jego przywiązanie do francuskiego know-how, jak i rozwiązania technologiczne, które wpisują się w proces transformacji energetycznej.Te wartości, przeniesione na mój obszar zainteresowań, odpowiadają filarom mojej kuchni, chcę, aby była sezonowa i bliska środowisku. Podobnie jak DS Automobiles współpracuję bezpośrednio z rzemieślnikami.Stworzyłem własny ogródek warzywny i jestem bardzo związany z morzem. Menu i nazwy potraw są wyrazem moich inspiracji i podróży z miasta nad morze.Takie wyjazdy są zawsze źródłem nowych doświadczeń, którymi lubię się dzielić” – mówi Julien Dumas, ambasador gastronomiczny DS Automobiles.
„Gdy mowa jest o francuskim know-how, nie sposób pominąć gastronomii.Szef kuchni Julien Dumas posiada wyjątkowy styl.Jest bardzo zżyty z ludźmi, z którymi pracuje.Efektem tych relacji są niezapomniane anegdoty i wyjątkowe produkty.Dążenie do doskonałości, dzielenia się i autentyczność to bliskie nam wartości.Razem chcemy promować francuski styl życia.Odpowiedzialność ekologiczna to również nasza wspólna misja – już od przyszłego roku DS Automobiles będzie wprowadzać na rynek wyłącznie modele w 100% elektryczne”. – mówi Béatrice Foucher, dyrektor generalna DS Automobiles.
W roli ambasadora DS Automobiles Julien Dumas dołącza do Jean-Érica Vergne’a, dwukrotnego zwycięzcy Formuły E i kierowcy DS PENSKE Formula E Team.
Źródło: DS Automoniles
Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…