To odpowiedź na obawy wielu potencjalnych nabywców, którzy są poważnie zainteresowani zakupem samochodów na prąd, jednak towarzyszą im wątpliwości co do możliwości ich regularnego, wygodnego ładowania. W przypadku klientów flotowych, jak również Klientów u których nie można zamontować stacji ładowania, Eleport jest w stanie w okolicy zbudować publiczną infrastrukturę, dzięki czemu zapewni możliwość ładowania auta. Dla Klientów flotowych Eleport przygotował specjalne karty flotowe i ofertę korzystania ze oprogramowania do rozliczania nie tylko w domu, ale również na publicznych stacjach przy użyciu tej samej karty.
Auta elektryczne fascynują i przekonują w wielu obszarach – są ciche i lokalnie bezemisyjne, a do tego mają znakomite osiągi. Z kolei hybrydy plug-in łączą możliwość odbywania codziennych podróży w trybie całkowicie elektrycznym z dodatkowym zasięgiem, jaki zapewnia silnik spalinowy. Mercedes-EQ ma wyjątkowo szeroką ofertę samochodów z tymi rodzajami napędu. Sama gama aut w 100% zasilanych prądem liczy już osiem modeli i obejmuje SUV-y: EQA, EQB, EQC, EQE SUV i EQS SUV, a także limuzyny EQE i EQS oraz rodzinnego vana EQV.
Aspekty praktyczne i środowiskowe przy wyborze zelektryfikowanych modeli Mercedes-EQ są bardzo zachęcające, jednak wielu potencjalnych nabywców ma obawy związane z odpowiednimi warunkami ładowania takiego pojazdu. Gdzie się udać, aby zamontować ładowarkę? Jakie urządzenie wybrać? Ile to kosztuje? Jak długo potrwa instalacja?
Mercedes-EQ oraz Eleport nawiązały współpracę, która pozwoli na rozwianie tych wątpliwości już w salonie. W ramach umowy osoba zainteresowana zakupem Mercedesa z napędem elektrycznym lub hybrydowym plug-in będzie mogła zdecydować się na stworzenie domowej stacji ładowania. Eleport zweryfikuje instalacje elektryczną, wprowadzi niezbędne zmiany i bezpiecznie zamontuje odpowiednią ścienną ładowarkę, czyli wallboxa.
Eleport, jeden z największych operatorów publicznych stacji ładowania aut elektrycznych w krajach bałtyckich i w Polsce, ma bogate doświadczenie w budowie zarówno prywatnej, jak i publicznej infrastruktury ładowania. Swoim klientom dostarcza inteligentne urządzenia i rozwiązania wraz z odpowiednim oprogramowaniem, a jego oferta jest skierowana również do przedsiębiorstw, które chcą elektryfikować swoje floty. Eleport może na przykład dokładnie rejestrować korzystanie z domowej stacji na potrzeby uzupełniania energii w aucie służbowym, a następnie fakturować ładowanie bezpośrednio na pracodawcę.
Mercedes-EQ i Eleport odpowiadają też na potrzeby osób, które nie dysponują dostępem do prywatnego miejsca postojowego. Firmy przygotowały specjalny portal dla nabywców zelektryfikowanych Mercedesów. Mogą oni zgłaszać lokalizacje, gdzie chcieliby korzystać z ogólnodostępnej stacji ładowania. Po uzyskaniu takiej informacji Eleport dołoży wszelkich starań, żeby zrealizować inwestycję w zgłoszonym miejscu i móc zapewnić klientowi dostęp do publicznej ładowarki – w najbliższych latach operator planuje budować w Polsce 300 stacji rocznie.
Źródło: Mercedes
Toyota opatentowała nowy lakier samochodowy, którego kolor można zmienić w kontrolowanych warunkach przy użyciu światła…
Elektryfikacja motoryzacji wkracza na coraz wyższy poziom. Producenci powoli przestawiają się na produkcję modeli z…
„Lancia zaczyna od nowa, w oparciu o to, co znamy najlepiej: Włochy, kraj, w którym…
Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…
W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…