Categories: Wiadomości

Ford Mustang Mach-E – dodatkowa ochrona pogwarancyjna wliczona w cenę auta

Ford Polska wprowadza na rynek nowy produkt przeznaczony dla nabywców samochodu Mustang Mach-E. Ford Protect Serwis Plus startuje w lutym i obejmuje dodatkową ochronę pogwarancyjną oraz przedpłacone przeglądy przez okres 8 lat lub 160 tys. kilometrów przebiegu.

Już od 1 lutego 2023 roku nabywcy elektrycznego Forda Mustanga Mach-E otrzymają w cenie zakupionego samochodu pakiet Ford Protect Serwis Plus, który obejmuje usługi, takie jak Ford Protect, Kontrakt Serwisowy i Rozszerzony Kontrakt Serwisowy.

Ford Protect to ochrona pogwarancyjna. Co to oznacza?

Ford Mustang Mach-E objęty jest dwuletnią gwarancją podstawową, natomiast elementy wysokonapięciowe zostały objęte wydłużoną gwarancją przez okres 8 lat lub 160 tysięcy kilometrów, w zależności od tego, który z tych warunków wystąpi pierwszy. W skład tych elementów wchodzi akumulator wysokonapięciowy, główny zespół napędu elektrycznego, drugi zespół napędu elektrycznego, ładowarka pokładowa, inwerter, moduł sterujący inwertera przekładni.

Ford Explorer na sygnale – powołanie norweskiego lekarza

Dzięki Ford Protect nowi nabywcy Mustanga Mach-E zyskują na okres 8 lat lub 160 tysięcy kilometrów w cenie auta dodatkową ochronę na układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, układ hamulcowy (z wyłączeniem tarcz, klocków i elementów ciernych), klimatyzację, ogrzewanie, system audio Forda, system poduszek powietrznych, gniazdo ładowania i wiązki wysokonapięciowej, moduł sterujący ładowaniem DC i całą instalacja elektryczną.

Przeglądy okresowe w cenie Mustanga Mach-E

Cena nowego Mustanga Mach-E obejmuje również pakiet Kontrakt Serwisowy. Oznacza to, że w cenie elektrycznego Forda znajdują się przeglądy zgodne z harmonogramem tego modelu i podstawowe czynności serwisowe, które są wyszczególnione w karcie przeglądu pojazdu.



Dodatkowym bonusem jest ostatnia pozycja na liście Ford Protect Serwis Plus. To Rozszerzony Kontrakt Serwisowy, który obejmuje dodatkowe czynności serwisowe zgodne z harmonogramem przeglądów, takie jak np. wymiana płynu hamulcowego i układu chłodzenia lub oleju w zespole napędowym, czy oględziny stanu nadwozia i powłoki lakierowej.

W zakres rozszerzonego Kontraktu Serwisowego wchodzi także, jeżeli zaistnieje taka konieczność w trakcie przeglądu, wymiana części eksploatacyjnych, takich jak: klocki, tarcze hamulcowe, amortyzatory, pióra wycieraczek, żarówki.

Źródło: Ford



Redakcja

Recent Posts

Alfa Romeo Giulietta Sprint kończy 70 lat

Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…

6 godzin ago

Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant

Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…

1 dzień ago

Opel Patentmotorwagen System Lutzmann – pierwszy samochód z Rüsselsheim

21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…

3 dni ago

Toyota sprzedała w Polsce ponad 50 000 hybrydowych RAV4

Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…

3 dni ago

Astara ogłasza gamę i ceny odświeżonego Nissan Juke w Polsce

Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…

4 dni ago

Ubezpieczenie OC i AC droższe w I kwartale 2024 roku we wszystkich województwach

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…

4 dni ago