Bazą dla budowy limuzyny był seryjny Mercedes-Benz S600. Całe nadwozie zostało przeprojektowane według pomysłów właściciela.Auto otrzymało przednie i tylne lampy z modelu SLS AMG oraz grill przypominający stare Mercedesy sprzed pięciu dekad. Większość paneli zyskała bardziej prostokątne kształty.
Kabina pochodzi z S-Klasy W222, a jej bogate i luksusowe wyposażenie obejmuje m.in. fotele z funkcją masażu i najwyższej jakości system audio.
Do napędu zastosowano widlasty 12-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 6.0 l i mocy 530 KM oraz momentem obrotowym 830 Nm.
Przebudowę tego jedynego w swoim rodzaju auta dokonała na zamówienie tajemniczego właściciela amerykańska firma Galpin Auto Sports. Nieoficjalnie mówi się, że autorem tej nietypowej indywidualizacji był Henrik Fisker.
Źródło: Galpin Auto Sports
Toyota opatentowała nowy lakier samochodowy, którego kolor można zmienić w kontrolowanych warunkach przy użyciu światła…
Elektryfikacja motoryzacji wkracza na coraz wyższy poziom. Producenci powoli przestawiają się na produkcję modeli z…
„Lancia zaczyna od nowa, w oparciu o to, co znamy najlepiej: Włochy, kraj, w którym…
Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…
W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…