Pierwsze na świecie Maybach Atelier otwarte w Szanghaju

Mercedes-Maybach, żywa legenda luksusu, rozpoczyna kolejny rozdział swojej historycznej podróży i otwiera pierwsze Maybach Atelier. Zgodnie z wyrafinowanym, ale progresywnym charakterem marki, atelier zaoferuje ekskluzywne saloniki do odbywania prywatnych rozmów i spotkań, programy artystyczne poświęcone sztuce fizycznej i cyfrowej, konfigurację dotykową w 3D oraz nową koncepcję cyfrowych instalacji. I, oczywiście, będzie można tam kupić samochód pod fachowym okiem konsultantów Maybacha.

21 października 2022 r. w samym sercu Szanghaju, miasta pełnego kreatywności i inspiracji, w Bund Finance Center pod numerem 558 otwarto pierwsze na świecie Maybach Atelier. Ekskluzywna inauguracja odbyła się pod hasłem „innowacyjnego dziedzictwa”. Inwestorzy, artyści i klienci mogli poznać tu zasadnicze wartości Maybacha w połączeniu ze współczesnymi chińskimi trendami w sztuce, muzyce oraz kulturze.

Aby zjednoczyć twórców i koneserów sztuki w redefiniowaniu granic kultury, a jednocześnie wyrazić ducha marki Mercedes-Maybach oraz programu MANUFAKTUR, w pobliskim Shanghai Fosun Art Center otwarto specjalnie przygotowaną wystawę. Przy tworzeniu poszczególnych instalacji, obejmujących wycinanki z papieru, atramentowe graffiti i cyfrowe instrumenty, Maybach współpracował z trzema lokalnymi artystami. W trakcie wydarzenia zaprezentowano trzy kluczowe samochody: pokazowy model Project MAYBACH, Mercedesa-Maybacha S 680 by Virgil Abloh oraz Mercedesa-Maybacha S 680 MANUFAKTUR. Maybach by Virgil Abloh, wyposażony w wysokiej klasy system dźwięku przestrzennego 4D firmy Burmester® i format Dolby Atmos®, zapewnił gościom najwyższą jakość dźwięku w samochodzie. Egzemplarz MANUFAKTUR zaprezentował jeszcze bardziej spersonalizowane doświadczenie, które pozwala zaspokoić najbardziej wyszukane potrzeby klientów.

Jan Madeja, prezes i dyrektor generalny Beijing Mercedes-Benz Sales Service Co., Ltd., powiedział: „Otwarcie pierwszego na świecie Maybach Atelier w Szanghaju jest dla nas naturalnym krokiem, opartym na globalnym sukcesie Mercedesa-Maybacha na przestrzeni lat, zwłaszcza w Państwie Środka. Zapewniamy tu chińskim klientom doświadczenia na najwyższym poziomie – dzięki niespotykanej dbałości Maybacha o szczegóły oraz zastosowaniu najnowocześniejszej technologii”.

Project Maybach i Limited Edition Maybach by Virgil Abloh – nowa interpretacja designu i luksusu

„Maybach Atelier korzysta z pionierskiej, twórczej aury DNA Maybacha, kreując wyjątkowe momenty, zgodne ze stylem życia naszych klientów. Ta nowa, bardzo szczególna koncepcja sprzedaży reprezentuje bogate dziedzictwo marki oraz jej progresywną przyszłość, pozwalając nam w artystyczny sposób interpretować niemal magiczną doskonałość Maybacha” – powiedział Daniel Lescow, szef Mercedes-Maybach w Mercedes-Benz Group AG. „Cieszymy się z otwarcia kolejnego rozdziału w historii marki Mercedes-Maybach i czekamy już na kolejne takie atelier”.

Atelier w Szanghaju to dopiero początek. W nadchodzących latach, do 2030 r., na całym świecie pojawi się więcej punktów Maybach Atelier i innych formatów sprzedażowych marki. Wydarzenia inauguracyjne oraz kanały i koncepcje sprzedaży będą ewoluować, tak aby ucieleśniać prawdziwą tożsamość Maybacha i zwiększać świadomość marki w portfolio Mercedes-Benz.

Maybach – sto lat produkcji samochodów. Światowa premiera limitowanej edycji specjalnej „Edition 100”

Mercedesa-Maybacha definiują przede wszystkim najnowocześniejsza technika i technologia, wykwintne rzemiosło oraz wyrafinowany luksus – a wszystko napędzane dążeniem do tworzenia „najlepszego z najlepszych”. Marka inspiruje członków rodzin królewskich, światowych liderów, luminarzy i koneserów. Specjalna przestrzeń w Maybach Atelier przybliża sposób, w jaki Mercedes-Maybach tworzy nowe doświadczenia, łącząc tradycję z wizjonerskimi koncepcjami, aby sprostać wymaganiom przyszłości.

Źródło: Mercedes-Benz