Hyundai – przebój Yet To Come zespołu BTS odradza się jako część kampanii Goal of the Century, związanej z piłkarskimi Mistrzostwami Świata

Hyundai Motor Company ogłasza, że firma wraz z zespołem BTS stworzyła utwór „Yet To Come (Hyundai Ver.)” jako element kampanii „Goal of the Century (GOTC)”, związanej z Mistrzostwami Świata w piłce nożnej. Piosenka została udostępniona 23. września 2022 roku za pośrednictwem platform streamingowych, takich jak Spotify i Apple Music, wraz z teledyskiem na oficjalnym kanale Hyundaia w portalu YouTube.

„Yet To Come (Hyundai Ver.)” to utwór utrzymany w klimacie British Rock, będący remake’iem przeboju zespołu BTS. Utwór w kampanii „Goal of the Century” ma nieść radosne przesłanie w trakcie oczekiwania na start piłkarskich Mistrzostw Świata.

– Jako jeden z najbardziej wpływowych globalnych artystów na świecie, zespół BTS i ich muzyka mają ogromny wpływ na rozwój naszego społeczeństwa w pozytywnym kierunku. Mamy nadzieję, że poprzez kampanię w trakcie Mistrzostw Świata, wraz z BTS stworzymy szansę dla ludzi na całym świecie, aby dopingować się nawzajem i zjednoczyć w jednym celu, jakim jest zrównoważony rozwój – powiedział Jaehoon Chang Prezes i dyrektor generalny Hyundai Motor Company.

W utworze wykorzystano oryginalne teksty, ale też dodano nowe wersety, takie jak „Teraz wizja jest jasna, oto cel stulecia”. Dodatkowo piosenka jest również wypełniona tekstami, takimi jak „Razem zrobimy to lepiej” i „Będziemy biec aż do nowego jutra” w nadziei, że wspólnie stworzymy lepszą przyszłość.

Przesłanie kampanii jest również zawarte w jednominutowym skrócie teledysku, który został przedpremierowo wydany, pokazując piosenkę kampanii GOTC śpiewaną na całym świecie przez ludzi na stadionach. Film przedstawia świat, który Hyundai chce stworzyć podczas Mistrzostw Świata FIFA 2022, wzmacniając solidarność tych, którzy zjednoczyli się w piłce nożnej, aby osiągnąć cel stulecia, czyli właśnie „Goal of the Century”.

Ponadto oficjalny teledysk przedstawia dążenie Hyundaia do przekształcenia się w dostawcę rozwiązań inteligentnej mobilności, przedstawiając robota Spot® z Boston Dynamics, urządzenie Zaawansowanej Mobilności Powietrznej (AAM) wzbijające się w przestworza miasta oraz samochody IONIQ 5 i IONIQ 6 przemierzające ulice.

W celu dalszego rozpowszechniania tego przekazu, Hyundai Motor zainicjuje wyzwanie na TikToku – #TeamCentury12, które ruszy 1. października. Dzięki temu fani z całego świata będą mogli wziąć udział w zabawie za pośrednictwem oficjalnego konta Hyundai na TikToku (@Hyundai_worldwide). Wyzwanie #TeamCentury12 obrazuje przesłanie zawarte w kampanii „Goal of the Century” poprzez prosty układ taneczny.

Hyundai Motor Poland wystartowało z konkursem jazd testowych w ramach kampanii Goal of the Century

Firma, promującą zrównoważony rozwój przed piłkarskimi Mistrzostwami Świata, rozpoczęła globalną kampanię „Goal of the Century” dokładnie 22. kwietnia, czyli w Dzień Ziemi. Kampania jest częścią misji Hyundaia zmierzającego do osiągnięcia neutralności węglowej do 2045 roku na wszystkich etapach produkcji i eksploatacji swoich produktów.

Hyundai N prezentuje dwa koncepty, zwiastujące wizję samochodów sportowych w erze elektryfikacji

Hyundai Motor przedstawił też „Zespół Stulecia”, a więc grupę ambasadorów, którzy będą prowadzić różne projekty środowiskowe i społeczne promujące zrównoważony rozwój w trakcie 2022 roku. Były zawodnik reprezentacji Anglii, Steven Gerrard poprowadzi „Zespół Stulecia”, do którego dołączyli też ekipa BTS, członkini reprezentacji Danii i chirurżka Nadia Nadim, amerykański projektant mody Jeremy Scott, włoski artysta Lorenzo Quinn, fotograf dokumentalny i storyteller Nicky Woo, a także robot stworzony przez Boston Dynamics, czyli Spot®.

Hyundai ogłosił również, że Ella Mills, znana brytyjska pisarka kulinarna i założycielka bloga Deliciously Ella oraz Alex Morgan, amerykańska zawodowa piłkarka i zwyciężczyni Mistrzostw Świata Kobiet, dołączyły jako 10. i 11. członkinie „Zespołu Stulecia” – planują one promować kampanię na swoich rynkach. Ponadto Nicky Woo chce zorganizować wystawę zdjęć na temat zrównoważonego rozwoju w Hyundai Motorstudio podczas Mistrzostw Świata. W związku z tym łącznie 11 członków zespołu aktywnie uczestniczy w kampanii, w swoich dziedzinach.

Aby obejrzeć pełną wersję teledysku, odwiedź oficjalny kanał Hyundai Motor na YouTube

Aby dowiedzieć się więcej o kampanii „Goal of the Century” i ekipie „Zespołu Stulecia” lub programie zrównoważonego rozwoju Hyundaia – kliknij Tutaj

Źródło: Hyundai