Hyundai Motor Poland wystartowało z konkursem jazd testowych w ramach kampanii Goal of the Century

Hyundai, jako Oficjalny Partner FIFA, angażując się w piłkę nożną oraz promocję elektryfikacji na świecie wystartował z kampanią „Goal of the Century” na rzecz zrównoważonego rozwoju, która wystartowała w Dniu Ziemi 22 kwietnia i będzie trwać do nadchodzących Mistrzostw Świata FIFA World Cup 2022™, które rozpoczynają się 21 listopada i trwają do 18 grudnia 2022 roku.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy spełnić 2 warunki. Po pierwsze należy odbyć jazdę testową zelektryfikowanym samochodem Hyundai. Drugim krokiem jest rejestracja w na stronie konkursu oraz odpowiedź na pytanie konkursowe: „Dlaczego warto wybrać samochód o zelektryfikowanym napędzie?” 

Hyundai N prezentuje dwa koncepty, zwiastujące wizję samochodów sportowych w erze elektryfikacji

Modele Hyundai, którymi można odbyć konkursowe jazdy testowe, to:

KONA Hybrid, która odznacza się niesamowitą pojemnością oraz oszczędnością w swojej klasie.

KONA Eletric odznaczającą się jednym z najlepszych stosunków zużywanej energii do przejechanych kilometrów na jednym naładowaniu.

TUCSON Hybrid & Plug-in Hybrid czyli modele łączące ze sobą oszczędność miejskiego samochodu z uniwersalizmem prawdziwych SUV-ów.

SANTA FE Hybrid & Plug-in Hybrid, które charakteryzują się elegancją na drodze oraz niskim poziomem spalania.

IONIQ 5 czyli w pełni elektryczny model, który podbija wszystkie kraje, pokazując przy tym, że pełna elektryfikacja jest naszą przyszłością.

Hyundai przedstawia design modelu IONIQ 6, elektrycznego Streamlinera

Więcej informacji na temat samego konkursu oraz całej kampanii Goal of the Century można znaleźć tutaj

Źródło: Hyundai