Pierwsza publiczna prezentacja będzie miała miejsce na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu od 17 do 23 października 2022 roku. PEUGEOT 408 PLUG-HYBRID 225 KM FIRST EDITION zapewni swoim szczęśliwym nabywcom wszystko co najlepsze pod względem stylistyki, kolorów, technologii i wyposażenia, a także nowy pakiet korzyści – Electric Pack, oferowany w cenie samochodu tylko w tej wersji specjalnej!
PEUGEOT 408 PLUG-IN HYBRID 225 KM FIRST EDITION będzie dostępny wyłącznie online na stronie SKLEP PEUGEOT dla klientów indywidualnych i biznesowych.
Wraz z nowym PEUGEOT 408 marka oferuje innowacyjny rodzaj nadwozia, niespotykany na rynku samochodowym. Koci wygląd tego podwyższonego fastbacka jest bardzo nowatorski – PEUGEOT 408 proponuje nowe podejście do klasycznego kanonu hatchbacka poprzez wprowadzenie elementów typowych dla SUV-a. Przemyślana budowa nadwozia zapewnia dużo miejsca w tylnym rzędzie i niezwykle pojemny bagażnik.
PEUGEOT 408 zapewnia kierowcy niezwykle intensywne doznania z jazdy dzięki PEUGEOT i-Cockpit® najnowszej generacji, rozpoznawalnemu między innymi po kompaktowej kierownicy, zaprojektowanej z myślą o maksymalnej przyjemności prowadzenia i zwrotności samochodu.
Szczególny nacisk położono na jakość wykonania wnętrza, jak również na łączność ze światem poprzez zastosowanie najnowszych technologii, dzięki którym prowadzenie samochodu i podróżowanie staje się jeszcze bardziej intuicyjne i satysfakcjonujące. Model jest wyposażony w najnowsze systemy wspomagania prowadzenia, zapewniające bezpieczeństwo i komfort psychiczny. To doskonały przykład dążenia marki do osiągnięcia doskonałości pod każdym względem.
Nowy PEUGEOT 408 będzie dostępny w wersji ALLURE i GT.
Najnowszy model PEUGEOT można będzie zamówić od 5 września, jeszcze przed jego debiutem, w specjalnej, bogato wyposażonej premierowej wersji PEUGEOT 408 PLUG-IN HYBRID 225 KM FIRST EDITION. Obejmuje ona w standardzie następujące elementy:
– Niezwykle innowacyjny, opalizujący lakier Niebieski Obsession, który eksponuje grę światła na płaszczyznach nadwozia
– Napęd hybrydowy plug-in o mocy 225 KM
– PEUGEOT i-Cockpit® najnowszej generacji z kompaktową kierownicą, cyfrowym panelem zegarów i wskaźników 3D, ekranem dotykowym 10” i personalizowanymi i-Toggles, a także z systemem rozpoznawania mowy naturalnej i systemem informacyjno -rozrywkowym i-Connect Advanced, który obejmuje nawigację online
– Aluminiowe obręcze kół 20’’ Monolithe o oryginalnym wzorze
– Fotele z tapicerką łączącą trzy rodzaje materiału (skórę ekologiczną, tkaninę i Alcantarę®) i z elektryczną regulacją ustawienia (podgrzewane siedzenia z funkcją masażu)
– Ładowarkę pokładową 7,4 kW
– Pakiet korzyści – Electric Pack, w cenie samochodu
Nabywcy nowego PEUGEOT 408 PLUG-IN HYBRID 225 KM FIRST EDITION otrzymają w cenie samochodu specjalny pakiet korzyści – Electric Pack, który ułatwi im ładowanie samochodu i który zawiera:
– easy Wall Box – łatwą w obsłudze stację ładowania pojazdów elektrycznych (produkt jednofazowy, skalowany do 32 A, 7,4 kW, wyposażony w kabel o długości 5 m i wtyczkę typu 2),
– przedpłaconą kartę do publicznych ładowarek największej sieć stacji ładowania samochodów elektrycznych w Europie Środkowo-Wschodniej – GreenWay, umożliwiającą pobranie 200 kWh energii oraz 24/7 dostęp do Centrum Wsparcia GreenWay.
Klienci będą mogli ustalić z wybranym dealerem możliwość dostarczenia samochodu do preferowanego miejsca odbioru.
Oferta PEUGEOT 408 FIRST EDITION będzie dostępna wyłącznie online na stronie SKLEP PEUGEOT dla klientów indywidualnych i biznesowych. Wystarczy klika kliknięć, żeby bezstresowo zamówić nowy samochód korzystając z porad doradców online.
Źródło: PEUGEOT
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…
Volkswagen systematycznie realizuje strategię „in China, for China”. Celem jest jeszcze ściślejsze dostosowanie się do…