Categories: Wiadomości

Kia i Rafael Nadal rozpoczynają projekt Kia Clubhouse

Kia Corporation i Rafael Nadal podjęli współpracę na kolejnej płaszczyźnie i uruchomili „Kia Clubhouse”. Dzięki nowej inicjatywie gra w tenisa ma stać się jeszcze bardziej dostępna, chodzi również o zainspirowanie do gry kolejnej generacji fanów tenisa.

Impreza inauguracyjna odbyła się w Paryżu z udziałem 18 dzieci z lokalnej organizacji“Fête le Mur”i sześciorga dzieci z klubu tenisowego „Gennevillois”. Zgodnie z hasłem marki Kia „Movement that inspires”, dzieci podróżowały elektrycznym EV6 i najpopularniejszym SUV-em marki – Sportage.

W dniu przyjazdu dzieci otrzymały prezent w postaci sprzętu do gry w tenisa marki Babolat– pamiątkę, która wzmocni u nich miłość do gry na całe życie. Rafael Nadal niespodziewanie pojawił się, by osobiście powitać dzieci i podzielić się z nimi tym, co zainspirowało go do gry.

21-krotny zwycięzca Wielkiego Szlema i ambasador marki Kia na świecie powiedział: „Fundacja Rafa Nadal wykonała wiele pracy, aby wspierać dzieci, które najbardziej tego potrzebują. Niemal codziennie jesteśmy świadkami wpływu, jaki tenis i sport w ogóle mogą mieć na edukację dzieci. Bardzo się cieszę, że mogę współpracować z marką Kia przy projekcie„Kia Clubhouse”. Dzięki niemu tenis stanie się jeszcze bardziej dostępny dla większej liczby dzieci na świecie. Mam nadzieję, że ta inicjatywa zainspiruje innych do podobnych działań”.

W ramach „Kia Clubhouse” dzieci wzięły udział w licznych zajęciach, w tym w pokazie mistrzowskich umiejętności i sztuczek, prowadzonym przez francuskiego gracza freestyle’u– Bena Simoneta– oraz w serii wyzwań, którą prowadziła tenisistka – Alizé Lim. Dzieci miały też możliwość sprawdzenia swoich nowych umiejętności w różnych próbach, wyzwaniach i meczach. Dzień zakończył się turniejem towarzyskim i ceremonią wręczenia nagród.



Projekt„Kia Clubhouse”będzie kontynuowany w przyszłym roku na arenie międzynarodowej, podczas największych turniejów na świecie.

Nowa Kia Niro oferuje zelektryfikowaną mobilność dla każdego

Artur Martins, wiceprezes i szef działu obsługi klientów na świecie, powiedział: „W Kia wierzymy, że ludzie mogą czerpać jak najwięcej korzyści z życia. Trzeba im to tylko umożliwić. „Kia Clubhouse” opracowaliśmy właśnie po to, aby zapewnić dzieciom okazję do gry w tenisa, której w przeciwnym razie by nie miały. Razem z Rafaelem Nadalem mamy nadzieję do zainspirowania dzieci ze wszystkich środowisk do wyjścia z domu i zabawy.”

“Fête le Mur”to organizacja non-profit z siedzibą w Paryżu, która wspiera ponad 13.000 dzieci znajdujących się w niekorzystnej sytuacji. Organizacja ta działa w ponad 76 miastach we Francji oraz na francuskich terytoriach zamorskich i koncentruje się na zachęcaniu dzieci do aktywności sportowej. “Fête le Mur”współpracuje z wiodącym dostawcą sprzętu Babolat i wykorzystuje sport, szczególnie tenis, jako ścieżkę wsparcia w życiu zawodowym i w integracji społecznej.

Źródło: KIA



Redakcja

Recent Posts

Peugeot świętuje 20 lat wirtualnej rzeczywistości

Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…

14 godzin ago

Alfa Romeo Giulietta Sprint kończy 70 lat

Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…

2 dni ago

Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant

Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…

3 dni ago

Opel Patentmotorwagen System Lutzmann – pierwszy samochód z Rüsselsheim

21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…

5 dni ago

Toyota sprzedała w Polsce ponad 50 000 hybrydowych RAV4

Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…

5 dni ago

Astara ogłasza gamę i ceny odświeżonego Nissan Juke w Polsce

Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…

6 dni ago