Partnerstwo z InfiniteWorld, które w grudniu 2021 ogłosiło podpisanie umowy z Aries I Acquisition Corp., umożliwi McLaren’owi oferowanie klientom pełniejszych, bardziej angażujących doświadczeń w cyfrowym świecie, a także tworzenie oraz wydawanie oryginalnych niewymienialnych tokenów NFT (non-fungible tokens) oraz cyfrowych dzieł sztuki, które będą prezentować luksusowe super- i hipersamochody McLaren’a.
Wybrane NFT mogą być oferowane z dodatkowymi wyjątkowymi benefitami, w tym dostępem do ekskluzywnych doświadczeń przeznaczonych jedynie dla kupujących. Wszystkie te możliwości będą dostępne na rynku (marketplace) McLaren’a. W ramach nowego partnerstwa marka InfiniteWorld zostanie zakomunikowana w sekcji partnerskiej McLaren Automotive.
“Wybór InfiniteWorld na partnera, z którym wejdziemy w przestrzeń metaversum, to kolejny krok w naszej cyfrowej podróży do nowej generacji internetu Web3. Nowe ekscytujące partnerstwo będzie czerpać z najnowszej wiedzy i doświadczenia InfiniteWorld, które pozwolą na stworzenie oraz zaoferowanie cyfrowego kontentu na rynku McLaren’a, a dzięki temu na zaspokojenie rosnącego oczekiwania ze strony zarówno klientów jak i fanów. Celem partnerstwa jest przesunięcie granic i przeniesienie doświadczeń na nowy poziom, co jest charakterystyczne dla marki McLaren i wszystkiego, co robimy.” – powiedział Gareth Dunsmore, Chief Marketing Officer, McLaren Automotive.
“InfiniteWorld jest zachwycony faktem wyboru i zostaniem oficjalnym partnerem McLaren Automotive w metaversum. Oferujemy technologię najwyższej klasy oraz projektowanie z myślą o doświadczeniach Web3. InfiniteWorld już wkrótce dostarczy klientom marki przełomowe, wzmocnione i unikalne doświadczenia, dzięki którym ich członkostwo w świecie McLaren’a przeniesie się na nowy poziom.
W InfiniteWorld nie możemy się już doczekać, aby wykorzystać naszą zaawansowaną technologię NFT i infrastrukturę, by przedstawić w przestrzeni metaverse wyjątkowe i atrakcyjne produkty i doświadczenia oferowane przez McLaren’a. Nasza najnowsza wiedza o NFT oraz o tworzeniu cyfrowych doświadczeń marek pozycjonuje InfiniteWorld jako firmę, która zrealizuje ambitne cele McLaren’a w tej szybko rozwijającej i poszerzającej się przestrzeni.” – powiedział Yonathan Lapchik, Chief Executive Officer, InfiniteWorld.
Źródło: McLaren / Auto Fus
Toyota opatentowała nowy lakier samochodowy, którego kolor można zmienić w kontrolowanych warunkach przy użyciu światła…
Elektryfikacja motoryzacji wkracza na coraz wyższy poziom. Producenci powoli przestawiają się na produkcję modeli z…
„Lancia zaczyna od nowa, w oparciu o to, co znamy najlepiej: Włochy, kraj, w którym…
Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…
W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…