Rusza też multimedialna, ogólnopolska kampania reklamowa promująca nowego PEUGEOT 308, która pojawi się miedzy innymi w telewizji, internecie, prasie, radiu oraz na billboardach. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, natomiast materiały kreatywne zostały przygotowane przez OPEN, w którego skład wchodzą Energy BBDO Warszawa i EG+.
Nowy PEUGEOT 308 jest pierwszym samochodem seryjnym prezentującym nowe logo – symbol nowej tożsamości marki. W ramach rozpoczynającej się kampanii reklamowej nowe logo zostanie wyświetlone na jednym z najwyższych budynków w Warszawie – Warsaw Spire.
Nowy PEUGEOT 308 przyciąga uwagę wyrazistą i zmysłową stylistyką z nowym logo marki, a także zachwyca zaawansowanymi technologiami i doskonałymi parametrami. Zarys jego świateł Full LED ma charakterystyczny dla marki kształt: z przodu w formie pionowej linii, z tyłu w kształcie trzech ostrych kresek.
Źródło: PEUGEOT
Toyota opatentowała nowy lakier samochodowy, którego kolor można zmienić w kontrolowanych warunkach przy użyciu światła…
Elektryfikacja motoryzacji wkracza na coraz wyższy poziom. Producenci powoli przestawiają się na produkcję modeli z…
„Lancia zaczyna od nowa, w oparciu o to, co znamy najlepiej: Włochy, kraj, w którym…
Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…
W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…