Mazda Motor Poland z nagrodą Effie za kampanię reklamową elektrycznej Mazdy MX-30

Kampania reklamowa wprowadzająca elektryczną Mazdę MX-30 zdobyła brązową nagrodę w tegorocznej edycji Effie Awards. Jury konkursu przyznało łącznie 58 nagród, Mazda Motor Poland została wyróżniona jako jedyna firma w kategorii Motoryzacja.

Elektryczna Mazda MX-30 debiutowała na rynku polskim jesienią ubiegłego roku. Od września samochody dostępne były u dealerów, a premierze pierwszego elektrycznego modelu w gamie Mazdy towarzyszyła kampania reklamowa przygotowana przez agencję VMLY&R oraz dom mediowy Mindshare.

Komunikacja Mazdy MX-30 skoncentrowana była na podstawowych wartościach elektrycznego napędu zintegrowanego w duchu Mazdy z elegancką stylistyką nadwozia w stylu KODO oraz intuicyjnego i pewnego prowadzenia. „Zależało nam na podkreśleniu, że technologia napędu e-Skyactiv i imponujące wyposażenie już w standardowej wersji Mazdy MX-30 sprawiają, że podróżowanie Mazdą jest nie tylko ekologiczne, ale zgodne z naszą filozofią Jinba-Ittai czyli dające poczucie jedności kierowcy z samochodem. Jednocześnie, naszym celem było przekonanie Klientów, że w przypadku auta elektrycznego zasięg nie musi być kluczowym kryterium wyboru. I to rzeczywiście osiągnęliśmy” – podkreśla Tomasz Nagot, Dyrektor Marketingu Mazda Motor Poland.

Mazda MX-30 kobiecym samochodem roku 2020 w plebiscycie Superprodukt Świata Kobiety

„Ta nagroda ma dla nas szczególne znaczenie, bo w przypadku kampanii elektrycznej Mazdy MX-30 mierzyliśmy się nie tylko z zupełnie nowym dla naszej marki rodzajem samochodu celującym w raczkujący segment, ale i z wyjątkowo trudnym momentem wprowadzenia tego auta na rynek. Końcówka zeszłego roku z narastającą drugą falą pandemii była ogromnym wyzwaniem, któremu sprostaliśmy dzięki połączeniu sił z agencją VMYL&R i domem mediowym Mindshare.” – podsumowuje Tomasz Nagot.

Mazda MX-30 145 KM AT – elektryczna Japonka, która w mieście nas nie zawiedzie

Nagrody Effie Awards za najbardziej efektywne kampanie reklamowe zostały przyznane już po raz 22. Jury pod przewodnictwem Macieja Hermana z firmy Wedel składało się z ponad 170 ekspertów zasiadających w 11 grupach jurorskich. Łącznie przyznano 58 statuetek – 27 brązowych, 25 srebrnych oraz 6 złotych.

Źródło: Mazda