Audi Tradition – podróż w czasie z AudiStream

Użytkownicy AudiStream mają teraz niepowtarzalną okazję wirtualnego wejścia w ponad 120-letnią historię inżynierii motoryzacyjnej marki Audi. Nowy streaming „Audi Tradition” przedstawia historię firmy, wykorzystując przy tym materiały filmowe i historyczne. Taką wycieczkę po historii czterech pierścieni prowadzą wykwalifikowani online’owi przewodnicy, którzy również od razu odpowiadają na pytania internautów.

Streaming „Audi Tradition” prezentuje bogatą historię marki z czterema pierścieniami w logo – od początków, do nowoczesnej, zaawansowanej technicznie produkcji samochodów marki Audi, od sukcesów w pierwszych zawodach, do zwycięstw Audi w rajdach i wyścigach na całym świecie. Wirtualną podróż w czasie uzupełniają techniczne kamienie milowe ustanowione przez Audi, takie jak napęd na cztery koła quattro, oraz spojrzenie na mobilność jutra. Internauci, za pośrednictwem komputera lub urządzenia mobilnego, mogą przyłączyć się do tego fascynującego doświadczenia w zaciszu własnego domu. Wycieczka online prowadzona jest „na żywo” ze studia, przez doświadczonych przewodników, którzy wyjaśniają wszystkie szczegóły. Dzięki swojej wiedzy zdobytej podczas oprowadzania wielu wycieczek po Audi museum mobile w Ingolstadt, przewodnicy sami kształtują przebieg około dwudziestominutowego streamingu, prowadząc przy tym dialog z uczestnikami. Widzowie sami wybierają datę i godzinę wirtualnej wycieczki. Streaming jest ogólnodostępny i bezpłatny.

Historia sukcesu Audi Q4 e-tron

Całość oraz wiele innych materiałów, dostępna jest na stronie www.audi.stream

Audi – elektryfikacja 2.0 – piłkarze Bayernu Monachium otrzymują nowe Audi e-tron GT

Streaming „Audi Tradition” to kolejne rozszerzenie oferty interaktywnych wycieczek z przewodnikiem dostępnych na AudiStream. Oprócz wycieczki online obejmującej historię marki, użytkownicy mają do dyspozycji wiele innych tematów. Streamingi „Audi live at the Neckarsulm site”, „Audi live at the Ingolstadt factory” czy „Insight Audi Design” do tej pory odwiedziło już ponad 20 000 osób, które w ten sposób poznały procesy produkcyjne oraz filozofię projektowania Audi. W przyszłości pojawią się kolejne formaty, np. o fabryce Audi w Brukseli.

Źródło: Audi