Dzisiaj Fiat 126, gdy pojawi się na drodze, to prawie zawsze wzbudza zainteresowanie. Tym bardziej, gdy jest to wersja kabriolet. Podstawowa wersja produkowana była we Włoszech w latach 1972-1980, a w Polsce Fiat 126p zjeżdżał z taśmy w Bielsku-Bialej i Tychach od 1973 do 2000 roku.
W 1987 roku do sprzedaży trafiła wersja BIS, napędzana dwucylindrowym silnikiem chłodzonym cieszą o pojemności skokowej 704 cm3 i mocy 19 kW. Na bazie tej wersji niemiecka forma POP Automobile z siedzibą w Mannheim stworzyła kabriolet Fiat 126 POP 2000. W ofercie była też wersja POP 650 z silnikiem chłodzonym powietrzem, a także wersja Beach bez drzwi. Według dostępnych danych niemiecka firma zmodyfikowała około 400 egz. Malucha.
W jednym z serwisów internetowych pojawił się w ofercie POP 2000 z przebiegiem 1491 km, który według opisu sprzedawcy jest w znakomitym stanie. Wystawiony został za 9900 euro.
Źródło: mobile.de
W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…
„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…