Do dzisiaj wiele z nich przetrwało w różnym stanie, ale te po profesjonalnej renowacji stanowią cenny element klasycznej kolekcji. Prezentowany kabriolet został wystawiony do sprzedaży za naszą południowa granicą. Jest po kompletnej renowacji i z całą pewnością wart zainteresowania.
Auto zostało zaprojektowane na podwoziu Volkswagena Typ 1 (Garbus) przez włoską firmę Carrozzeria Ghia, a za design odpowiadał Luigi Segre. Po raz pierwszy model ten zaprezentowano w październiku 1953 roku podczas międzynarodowego salonu motoryzacyjnego w Paryżu, a Karmann produkcję seryjną w Osnabrück rozpoczął w 1955 roku. Już w pierwszym roku sprzedano ponad 10 tys. egzemplarzy, co uznano wówczas za wielki sukces.
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…
„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…
Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…