Zgodnie z zapowiedziami Toyoty, elektryczny SUV jest oparty na nowej platformie e-TNGA – bardzo uniwersalnej architekturze, łatwej w przystosowaniu do wielu różnych typów samochodów. Architektura e-TNGA opiera się na założeniu, by kluczowe elementy konstrukcji auta pozostawały niezmienne, natomiast pozostałe można było dobierać swobodnie. Takie podejście pozwala różnicować samochody pod względem szerokości, długości, rozstawu osi i wysokości.
Platforma e-TNGA umożliwia zastosowanie napędu na tył, na przód oraz na cztery koła. Można na niej zamontować akumulatory o różnych pojemnościach i silniki o różnych mocach, odpowiednio do rodzaju samochodu i jego przeznaczenia.
Uniwersalność i elastyczność technologii e-TNGA pozwoli Toyocie zaprojektować samochody, które będą się wyróżniać nie tylko bezemisyjnym napędem elektrycznym, ale także atrakcyjną stylistyką i ekscytującymi wrażeniami z jazdy.
Targi motoryzacyjne w Szanghaju rozpoczną się 19 i 20 kwietnia dniami prasowymi. Wystawa zostanie otwarta dla publiczności od 21 do 28 kwietnia 2021 roku.
Źródło: Toyota
California to kultowy kamper. Wyprodukowano już ponad 280 000 egzemplarzy tego bestsellerowego modelu. Teraz Volkswagen…
Toyota opatentowała nowy lakier samochodowy, którego kolor można zmienić w kontrolowanych warunkach przy użyciu światła…
Elektryfikacja motoryzacji wkracza na coraz wyższy poziom. Producenci powoli przestawiają się na produkcję modeli z…
„Lancia zaczyna od nowa, w oparciu o to, co znamy najlepiej: Włochy, kraj, w którym…
Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…
W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…