W nowej wersji logo nie ma już nazwy marki Renault. Logo ma klasyczną budowę, kształt czworobocznego diamentu złożonego ze stojących obok siebie czarnych linii. W porównaniu z poprzednią wersją, nowe logo nie jest już tak trójwymiarowe.
Renault to kolejna marka motoryzacyjna, która podjęła decyzję o zmianie znaku firmowego. Już w 2020 roku swoje identyfikacje wprowadziły takie marki jak: Dacia, KIA, General Motors, Nissan, Toyota oraz Opel. Kilka dni temu nowy znak graficzny zaprezentował Peugeot.
Toyota Yaris jest modelem globalnym, produkowanym na całym świecie. Produkcja auta rozpoczęła się w styczniu…
California to kultowy kamper. Wyprodukowano już ponad 280 000 egzemplarzy tego bestsellerowego modelu. Teraz Volkswagen…
Toyota opatentowała nowy lakier samochodowy, którego kolor można zmienić w kontrolowanych warunkach przy użyciu światła…
Elektryfikacja motoryzacji wkracza na coraz wyższy poziom. Producenci powoli przestawiają się na produkcję modeli z…
„Lancia zaczyna od nowa, w oparciu o to, co znamy najlepiej: Włochy, kraj, w którym…
Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…