Marka PEUGEOT z nowym logo

Najstarsza nieprzerwanie działająca marka motoryzacyjna na świecie przedstawia nowe logo, które podkreśla jej osobowość i charakter. To początek kolejnego rozdziału w historii PEUGEOT.

Tarcza ozdobiona głową lwa została zaprezentowana 25 lutego 2021 r.  Tym samym PEUGEOT dołączył do grona marek motoryzacyjnych, które w ostatnim okresie zmodyfikowały swoje logo. To Volkswagen, BMW, MINI, Opel i Nissan. Można oczekiwać, że wraz z elektryfikacją produkowanych modeli, wkrótce tych marek będzie znacznie więcej.

Od 1850 roku PEUGEOT dziesięć razy zmieniał logo, w którym jednak zawsze był znak lwa. Dziś PEUGEOT Design Lab, studio projektowe francuskiej marki, realizujące strategię global brand design, prezentuje jedenastą z kolei wersję logo.

Dotychczasowe logo, stworzone w 2010 roku, musiało się zmienić, by zaakceptować coraz wyższa klasę modeli marki. Równolegle z całkowitą odnową wszystkich modeli, sukcesywnie prowadzoną od 10 lat, PEUGEOT odnowił także swoje logo, aby lepiej pasowało do oferowanych przez markę produktów.

Na początku 2021 roku, wraz z wprowadzeniem nowego PEUGEOT 308 zmiany zachowań użytkowników i toruje drogę nowym rozwiązaniom w zakresie mobilności, nowa stroną internetową i powstaniem koncernu STELLANTIS, wszystkie elementy układają się w spójną całość. Tym bardziej, że PEUGEOT to marka, która idzie z duchem czasu. Zawsze o krok przed innymi, reaguje z wyprzedzeniem.

PEUGEOT 508 Sport Enginered – polskie ceny

Poprzez logo i jego nową oprawę graficzną marka PEUGEOT łączy przyszłość z hipernowoczesnością. Wyrusza z tym znakiem na podbój nowych rynków, przyspiesza swoje otwarcie na świat, przekazując dalej francuski styl, francuskie know-how i francuski sposób na życie. Otwiera nowy rozdział w swojej historii. Nową epokę.

PEUGEOT nie ogranicza się do samochodowych salonów sprzedaży czy stron internetowych. Marka wprowadza nowa, prostą i atrakcyjną kolekcję lifestyle’ową wysokiej jakości, obejmującą odzież, galanterię skórzaną, akcesoria modowe, akcesoria elektroniczne, zastawę stołową, papeterię, opakowania, miniatury samochodów – cały świat PEUGEOT przybiera dziś barwy nowej tożsamości marki.

Źródło: PEUGEOT