Skocz do treści
  • Strona główna
  • Wiadomości
  • Klasyki
  • Testy
  • E-mobility
  • Kalendarz
  • Fabryki i muzea
  • Kontakt
AutoMotoKlassik

AutoMotoKlassik

Machines with soul

Renault – francuski koncern prezentuje nowe logo

WiadomościRedakcja6 marca 2021

To już kolejny producent samochodów, który modernizuje swój znak firmowy. Podobnie, jak i inne, także logo Renault zostało uproszczone. Trudno powiedzieć, czy przypadnie do gustu miłośnikom marki.

W nowej wersji logo nie ma już nazwy marki Renault. Logo ma klasyczną budowę, kształt czworobocznego diamentu złożonego ze stojących obok siebie czarnych linii. W porównaniu z poprzednią wersją, nowe logo nie jest już tak trójwymiarowe.

Marka PEUGEOT z nowym logo

Nowe logo Renault po raz pierwszy pojawiło się w reklamie limitowanej serii elektrycznego, miejskiego modelu Zoe E-Tech.

Renault to kolejna marka motoryzacyjna, która podjęła decyzję o zmianie znaku firmowego. Już w 2020 roku swoje identyfikacje wprowadziły takie marki jak: Dacia, KIA, General Motors, Nissan, Toyota oraz Opel. Kilka dni temu nowy znak graficzny zaprezentował Peugeot.

 

Napisano w WiadomościOtagowano logo, Renault
FACEBOOK
REKLAMA

Prawa autorskie © 2025 AutoMotoKlassik. Wszelkie prawa zastrzeżone.

RODO
Ta strona korzysta z ciasteczek. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycieZgodaPolityka prywatności