Wiadomości

Marka PEUGEOT z nowym logo

Najstarsza nieprzerwanie działająca marka motoryzacyjna na świecie przedstawia nowe logo, które podkreśla jej osobowość i charakter. To początek kolejnego rozdziału w historii PEUGEOT.

Tarcza ozdobiona głową lwa została zaprezentowana 25 lutego 2021 r.  Tym samym PEUGEOT dołączył do grona marek motoryzacyjnych, które w ostatnim okresie zmodyfikowały swoje logo. To Volkswagen, BMW, MINI, Opel i Nissan. Można oczekiwać, że wraz z elektryfikacją produkowanych modeli, wkrótce tych marek będzie znacznie więcej.

Od 1850 roku PEUGEOT dziesięć razy zmieniał logo, w którym jednak zawsze był znak lwa. Dziś PEUGEOT Design Lab, studio projektowe francuskiej marki, realizujące strategię global brand design, prezentuje jedenastą z kolei wersję logo.

Dotychczasowe logo, stworzone w 2010 roku, musiało się zmienić, by zaakceptować coraz wyższa klasę modeli marki. Równolegle z całkowitą odnową wszystkich modeli, sukcesywnie prowadzoną od 10 lat, PEUGEOT odnowił także swoje logo, aby lepiej pasowało do oferowanych przez markę produktów.

Na początku 2021 roku, wraz z wprowadzeniem nowego PEUGEOT 308 zmiany zachowań użytkowników i toruje drogę nowym rozwiązaniom w zakresie mobilności, nowa stroną internetową i powstaniem koncernu STELLANTIS, wszystkie elementy układają się w spójną całość. Tym bardziej, że PEUGEOT to marka, która idzie z duchem czasu. Zawsze o krok przed innymi, reaguje z wyprzedzeniem.



PEUGEOT 508 Sport Enginered – polskie ceny

Poprzez logo i jego nową oprawę graficzną marka PEUGEOT łączy przyszłość z hipernowoczesnością. Wyrusza z tym znakiem na podbój nowych rynków, przyspiesza swoje otwarcie na świat, przekazując dalej francuski styl, francuskie know-how i francuski sposób na życie. Otwiera nowy rozdział w swojej historii. Nową epokę.

PEUGEOT nie ogranicza się do samochodowych salonów sprzedaży czy stron internetowych. Marka wprowadza nowa, prostą i atrakcyjną kolekcję lifestyle’ową wysokiej jakości, obejmującą odzież, galanterię skórzaną, akcesoria modowe, akcesoria elektroniczne, zastawę stołową, papeterię, opakowania, miniatury samochodów – cały świat PEUGEOT przybiera dziś barwy nowej tożsamości marki.

Źródło: PEUGEOT



Redakcja

Recent Posts

Nowa CUPRA Leon: zaprojektowany na nowo i ulepszony samodzielny model CUPRA

Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…

18 godzin ago

Volkswagen Golf IV – niespotykana jakość wykończenia i nowe technologie: pompowtryskiwacze i skrzynia DSG

W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…

2 dni ago

Renault Symbioz – nowa era samochodu rodzinnego

Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…

3 dni ago

Audi prezentuje nowe pierścienie

„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…

3 dni ago

Camp Jeep PL – jubileuszowa 10. edycja już w czerwcu

W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…

4 dni ago

Suzuki Ignis 1.2 2WD CVT Premium Plus Hybrid – sprawdzi się w aglomeracji miejskiej

To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…

4 dni ago