W ubiegłym miesiącu sprzedaż marki Kia w Europie* spadła o 10,4%, do 33.971 aut. Spadek jest spowodowany trwającą wciąż pandemią koronawirusa. Na sprzedaż marki Kia ma ona jednak znacznie mniejszy wpływ niż na cały europejski rynek nowych samochodów, który w styczniu skurczył się o 25,7%. Dzięki temu udział marki Kia wzrósł do historycznego poziomu, wynoszącego 4%.
Jason Jeong, Prezes Kia Europe, powiedział: „Rynek nowych samochodów nadal jest bardzo trudny, zarówno dla nas, jak i dla całej branży. Nasi sprzedawcy i partnerzy handlowi w całej Europie ciężko pracują, aby utrzymać działalność i dostarczać nowe samochody mimo pandemii. Wzrost udziału marki w sprzedaży nowych samochodów w Europie do rekordowego poziomu jest najlepszym świadectwem ich doskonałej pracy”.
* źródło: ACEA, sprzedaż w krajach Unii Europejskiej, EFTA i Wielkiej Brytanii
Źródło: KIA
W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…
„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…