-W codziennych decyzjach staram się kierować dobrem naszej planety i nie inaczej jest w przypadku jazdy samochodem. Ochrona środowiska ma znaczenie także dla Renault, dlatego zdecydowałam się na hybrydowe Renault Captur E-TECH Plug-in. Nie mam problemu z parkowaniem, po mieście jeżdżę prawie wyłącznie w trybie elektrycznym. Akumulator można łatwo doładować, nawet z domowego gniazdka. Samochód świetnie sprawdza się też w podróżach poza miastem – powiedziała Anna Dereszowska.
Układ napędowy montowany we wszystkich modelach Renault z jednostkami hybrydowymi jest dostępny w jednym z dwóch wariantów: E-TECH Hybrid w technologii pełnej hybrydy (HEV lub full hybrid) i E-TECH Plug-in Hybrid (PHEV lub hybryda z możliwością ładowania). Inżynierowie z Renault zaprojektowali dla oferty napędów hybrydowych rewolucyjne rozwiązanie – oryginalne, praktyczne i jedyne w swoim rodzaju. Wykorzystuje technologie chronione ponad 150 patentami i jest oparte na szeregowo-równoległej architekturze napędu hybrydowego, aby zapewnić maksymalną liczbę kombinacji pracujących silników oraz jak najniższy poziom emisji CO2 podczas jazdy.
Podczas prac rozwojowych nad samochodem z napędem hybrydowym wykorzystano wiedzę i doświadczenie w projektowaniu bolidów Renault DP World F1 Team. Produkowane seryjnie modele z napędem hybrydowym wykorzystują technologię opracowaną na potrzeby wyścigów Formuły 1.
Grupa Renault podejmuje zobowiązanie osiągnięcia zerowej emisji CO2 w Europie do 2050 roku. Do 2030 roku obniży emisję CO2 o 50% w porównaniu z poziomem z 2010 roku. Od 2022 roku wszystkie nowe modele Grupy będą oferowane również w wersji elektrycznej lub zelektryfikowanej. Przewiduje się, że za pięć lat 50% sprzedanych samochodów będą stanowiły pojazdy z napędem elektrycznym lub hybrydowym.
Modele hybrydowe E-TECH uzupełniają szeroką ofertę samochodów Renault z napędem w 100% elektrycznym, która obejmuje nowe ZOE, Kangoo Z.E. oraz Master Z.E. Renault proponuje pełną gamę napędów hybrydowych i hybryd plug-in w modelach Clio, Captur, Nowy Megane i Nowy Megane Grandtour, wyposażonych w technologie E-TECH Hybrid i Plug-in Hybrid.
Anna Dereszowska jeździ Nowym Renault Captur w wersji Intens E-TECH Plug-in, w kolorze Orange Atacama z czarnym dachem Etoile.
Źródło: Renault
Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…
Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…