Pozostałe odcinki, gdzie wyznaczone są po dwa pasy ruchu w obu kierunkach (układ 2+2), to Tuszyn – Piotrków Trybunalski, Kamieńsk – Radomsko oraz granica województw łódzkiego i śląskiego – początek obwodnicy Częstochowy.
Łączna długość odcinków, po których ruch odbywa się w ten sposób, to blisko 53 kilometry, z czego na terenie województwa łódzkiego to ponad 35 km. Zważywszy, że całkowita długość budowanej na terenie obu województw autostrady liczy sobie 81 km, dwie trzecie stanowi już nowa betonowa jezdnia. Działa też docelowy węzeł Radomsko na skrzyżowaniu A1 i DK42. Niebawem kolejne zmiany w organizacji ruchu w okolicy Piotrkowa Trybunalskiego, które ułatwią przejazd po placu budowy przyszłej autostrady A1.
Źródło: GDDKiA
Toyota opatentowała nowy lakier samochodowy, którego kolor można zmienić w kontrolowanych warunkach przy użyciu światła…
Elektryfikacja motoryzacji wkracza na coraz wyższy poziom. Producenci powoli przestawiają się na produkcję modeli z…
„Lancia zaczyna od nowa, w oparciu o to, co znamy najlepiej: Włochy, kraj, w którym…
Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…
W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…