Marka Fiat zdobyła dwie nagrody w kategoriach „Covery muzyczne – Licensing” i „Muzyka oryginalna”, w 52. edycji Key Awards 2020, renomowanego Festiwalu promującego programy telewizyjne, kino, media internetowe i mobilne.
Konkurs organizowany przez Media Key Group, grupę wydającą najważniejsze magazyny branżowe i będącą punktem odniesienia dla menedżerów marketingu we Włoszech. Do konkursu, jednego z najważniejszych włoskich imprez branżowych, co roku trafiają zgłoszenia od największych agencji kreatywnych.
„Jestem bardzo dumny ze zdobycia tych dwóch prestiżowych wyróżnień, nagradzających wspaniałą pracę mojego zespołu i stanowiących kamienie milowe dla marki Fiat: 120 lat historii i początek nowej ery wraz z wprowadzeniem na rynek nowego Fiata 500, pierwszego w pełni elektrycznego modelu FCA”, powiedział Olivier François, prezes Fiat Brand Global. „To nie przypadek, że międzynarodowe gwiazdy są częścią tych dwóch doniosłych momentów. Sting i Shaggy dodali prestiżu reklamie przygotowanej dla uczczenia jubileuszu 120-lecia marki Fiat, promującej jednocześnie ich nowy singiel. Z okazji debiutu nowej 500, a przede wszystkim w celu zaprezentowania nowej misji Fiata, Leonardo DiCaprio przyjął naszą propozycję udziału w reklamie, podzielając nasze wartości i cele”.
Nagrodę Key Award 2020 w kategorii „Original Music” otrzymał film reklamowy zatytułowany „Reincarnation”, koncentrujący się na nowej 500, pierwszym w pełni elektrycznym modelu FCA. W filmie wystąpił Leonardo DiCaprio, amerykański aktor i aktywista, od ponad dwudziestu lat zaangażowany w ochronę środowiska oraz walkę ze zmianami klimatycznymi. Właśnie dlatego zdobywca Oscara bez wahania wziął udział w projekcie i oferuje swoje wyjątkowe wsparcie dla nowej 500: prostej i zaawansowanej technologicznie. W filmie reklamowym „Reincarnation”, Leonardo DiCaprio zadaje pytania na temat życia, jego ewolucji i Fiata oraz znajduje odpowiedzi w najbardziej kultowym modelu marki.
Reklama wyprodukowana przez agencję kreatywną Doner i wyreżyserowana przez Josepha Kahna, (który wcześniej współpracował z Jennifer Lopez, U2, Lady Gaga i Taylor Swift) dla Movie Magic, opowiada historię marki, która zmieniała się na przestrzeni lat i jest prekursorem zmian już od 1957 roku („Inspiring Changes since 1957” pojawia się w końcówce filmu). Oprócz tego, sugestywnemu obrazowi i mistrzowskiej grze DiCaprio towarzyszy również czarująca aranżacja muzyczna, którą stowrzył Flavio Ibba dla Red Rose Productions. Maestro skomentował to tak: „Key Awards” zajmują swoje miejsce w historii, jako najstarsze wyróżnienie dla włoskiej reklamy. Jestem bardzo dumny z tego zwycięstwa, a przede wszystkim z tego, że mogłem uczestniczyć w tym ważnym dla Fiata projekcie, w którym wziął udział światowej sławy talent oraz, że mogłem współpracować z Olivierem François przy premierze kultowej nowej 500″.
Nagrodę otrzymał również klip „500 family 120th, Shaggy & Sting”, w kategorii „Cover Musicali – Licensing”. Teledysk powstał w roku 2019 z okazji premiery rodziny 500 z okazji jubileuszowej gamy modeli 500, 500X i 500L. W centrum zintegrowanego, multimedialnego projektu komunikacyjnego z udziałem Stinga i Shaggy’ego oraz singla „Just One Lifetime”, oczywiście znalazły się dwie kultowe gwiazdy: Sting & Shaggy, którzy wystąpili za kierownicą Fiata 500X 120th. W teledysku, muzycy balansują pomiędzy jawą a snem w rytm „Just One Lifetime”, nagrodzonego Grammy utworu z albumu „44/876”. Reklama kończy się hasłem „FIAT Driven by dreams since 1899“, podkreślającym, że od 120 lat marka Fiat jest u boku swoich Klientów, by spełniać ich potrzeby, przekształcając każdą podróż, nawet tę najkrótszą, w marzenie. Jednocześnie film nawiązuje do postawy, z jaką marka patrzy w przyszłość, czerpiąc inspiracje z marzeń o zapewnieniu dostępnej dla wszystkich technologii. Reklama, stworzona przez Agencję Leo Burnet, gdzie za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom, została nakręcona w Barcelonie przez Josepha Kahna, reżysera klipu „Just One Lifetime”, którego Fiat jest sponsorem medialnym.
Źródło: Fiat
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…
Volkswagen systematycznie realizuje strategię „in China, for China”. Celem jest jeszcze ściślejsze dostosowanie się do…