Citroën – Stephane Cesareo nowym dyrektorem ds. komunikacji

2 listopada 2020 r. Stephane Cesareo został powołany na stanowisko dyrektora ds. komunikacji Citroëna. Będzie podlegał dyrektorowi ds. marketingu i komunikacji marki, Laurentowi Barrii.

Stéphane Cesareo ma 51 lat i jest absolwentem KEDGE ‒ Bordeaux Ecole de Management. Po zdobyciu pierwszych doświadczeń w firmie Volvo w 1992 roku, dołączył do Ford France, gdzie zajmował stanowiska w pionie handlowym. W ramach swoich obowiązków odpowiadał za kwestie związane z obsługą klienta i sprzedażą. Później pełnił kolejno funkcje kierownika działu prasowego oraz dyrektora ds. komunikacji i relacji zewnętrznych w Fordzie. Następnie został mianowany dyrektorem ds. globalnej komunikacji w firmie Lincoln w Detroit, USA. Od 2016 roku pracował w Ford of Europe z siedzibą w Wielkiej Brytanii, gdzie kierował wprowadzaniem wszystkich produktów na rynki międzynarodowe oraz był odpowiedzialny za europejską strategię komunikacji dla gam SUV-ów i Mustanga. Jako specjalista z rozległym międzynarodowym doświadczeniem w dniu 2 listopada 2020 roku został powołany na stanowisko dyrektora ds. komunikacji marki Citroën.

Citroën – Laurent Barria nowym dyrektorem ds. marketingu i komunikacji

„Stephane Cesareo będzie odpowiadał za zdefiniowanie globalnej strategii komunikacji, zwiększenie widoczności marki Citroën na świecie i wspieranie jej dynamicznego rozwoju” ‒ powiedział Laurent Barria, dyrektor globalny ds. marketingu i komunikacji.

Źródło: Citroën