Mazda – autoryzowane serwisy z promocyjną wymianą oleju dla samochodów po gwarancji

Autoryzowane Stacje Obsługi Mazdy w całej Polsce przygotowały specjalną ofertę wymiany oleju w samochodach starszych niż 5 lat. Właściciele Mazd zarejestrowanych przed 1 października 2015 r., którzy nie odwiedzili żadnego autoryzowanego serwisu po 1 października 2018 r. mogą teraz skorzystać z promocyjnych cen zakupu i wymiany oleju silnikowego Mazda Original Oil w Autoryzowanej Stacji Obsługi.

Dla przykładu, rekomendowana cena usługi wymiany oleju wraz z filtrem i podkładką pod korek dla Mazdy 3, 6, MX-5 i CX-5 z benzynowymi silnikami Skyactiv-G, skalkulowana została na poziomie 399 zł brutto.

Wizyta w serwisie przy okazji wymiany oleju to także doskonała okazja do nieodpłatnego wykonania wszystkich kampanii serwisowych przewidzianych dla danego modelu przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa. W ramach zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Mazda Motor Poland zaleca wszystkim pracownikom stacji dealerskich i serwisowych używanie folii ochronnych na fotele i kierownicę, ozonowanie samochodów po naprawach serwisowych, przemywanie klamek, kierownicy, lewarka skrzyni biegów, ekranu wyświetlacza LCD certyfikowanym płynem odkażającym, czy przyjmowanie oraz wydawanie kluczyków od samochodu w strunowych woreczkach foliowych.

Mazda MX-30 z dopłatami rządowymi w programie „Zielony samochód”

Od kwietnia tego roku stacje dealerskie Mazdy sukcesywnie wdrażają też innowacyjną usługę serwisową SkyVIDEO, czyli rozwiązanie pozwalające na zdalny kontakt z Klientem podczas obsługi samochodu. Dzięki platformie SkyVIDEO Klienci mają możliwość podjęcia decyzji o zleceniu dodatkowych napraw online w prosty i przejrzysty sposób. Po rozpoczęciu przeglądu i zdiagnozowaniu ewentualnych usterek, doradca serwisowy nagrywa filmy, opisując zakres przeprowadzonych prac oraz stan najważniejszych podzespołów auta i wskazuje na nich elementy wymagające wymiany lub naprawy. Klient może zdalnie zlecić serwisowi wymianę konkretnej części, unikając oczekiwania na miejscu w salonie. Ta propozycja połączona z opcją „Door to Door”, czyli możliwością odbioru i odstawienia samochodu Klienta przez serwis we wskazane miejsce, daje najwyższy stopień komfortu i bezpieczeństwa przy korzystaniu z usług ASO Mazdy.

Źródło: Mazda