Wiadomości

Mazda MX-30 debiutuje z usługami „connected car”

Dzięki nowej aplikacji MyMazda dostępnej w Apple AppStore i Google Play Store, Mazda wkracza w nowy etap usług połączonych dla swojej gamy modelowej. Razem z premierą całkowicie elektrycznej Mazdy MX-30, cały szereg nowych funkcji będzie teraz dostępny dla użytkowników korzystających ze smartfonów. W ich skład wchodzi m.in. zdalne ogrzewanie i schładzanie wnętrza, a także wsparcie podczas ładowania – od wyszukiwania i nawigacji do stacji ładowania, po kontrolę czasu i zasięgu podczas procesu uzupełniania energii elektrycznej w  samochodzie.

Aby zapewnić bezpieczne, niezawodne i wydajne usługi zintegrowane dla naszych klientów w Europie, Mazda współpracuje z japońskim dostawcą usług telekomunikacyjnych KDDI, który wraz z Orange Business Services, firmą świadczącą usługi cyfrowe, dostarczają dostosowaną do potrzeb Mazdy platformę Internetu Rzeczy (Internet of Things).

„Połączone usługi z zakresu Internetu Rzeczy (IoT) mają kluczowe znaczenie dla poprawy doświadczeń z jazdy dla naszych klientów. Indywidualna platforma Orange IoT zapewnia Maździe w całej Europie nowy poziom komfortu w zakresie spersonalizowanych usług. Dzięki temu kierowcy mogą korzystać z najlepszych rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa, ochrony i wrażeń podczas prowadzenia samochodu” – mówi Ken Sakai, Dyrektor Zarządzający KDDI Europe, Ltd.

Mazda MX-30 z dopłatami rządowymi w programie „Zielony samochód”

„Współcześni, najbardziej innowacyjni producenci samochodów wykorzystują Internet Rzeczy, aby zapewnić konsumentom oczekiwany przez nich komfort podróżowania. Po szeroko zakrojonych konsultacjach i pilotażu z KDDI, dostarczyliśmy zintegrowaną platformę IoT, która umożliwi wprowadzenie innowacyjnych usług połączonych, zapewniających kierowcom wyższy poziom bezpieczeństwa i wygody”, mówi Valerie Cussac, Wiceprezes ds. Smart Mobility Services, Orange Business Services.

„Wraz z najnowszą wersją aplikacji MyMazda App, poczynając od naszego pierwszego pojazdu elektrycznego, Mazdy MX-30, wprowadzamy w całej Europie pakiety usług zintegrowanych, które usuną bariery pomiędzy samochodem a kierowcą i dostarczą unikatowych doświadczeń z użytkowania pojazdu. Platforma dostarczana przez KDDI i Orange pozwala na wysoki stopień dostosowania do potrzeb klienta, oferując jednocześnie najwyższe standardy w zakresie wydajności i bezpieczeństwa” – mówi Martijn ten Brink, Wiceprezes ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta Mazda Motor Europe.



Źródło: Mazda



Redakcja

Recent Posts

Renault Symbioz – nowa era samochodu rodzinnego

Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…

7 godzin ago

Audi prezentuje nowe pierścienie

„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…

7 godzin ago

Camp Jeep PL – jubileuszowa 10. edycja już w czerwcu

W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…

1 dzień ago

Suzuki Ignis 1.2 2WD CVT Premium Plus Hybrid – sprawdzi się w aglomeracji miejskiej

To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…

1 dzień ago

Peugeot świętuje 20 lat wirtualnej rzeczywistości

Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…

2 dni ago

Alfa Romeo Giulietta Sprint kończy 70 lat

Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…

3 dni ago