Klasyki

PEUGEOT – nowa linia produktów i ubrań lifestylowych z okazji 210-lecia marki


PEUGEOT 26 września 2020 roku będzie obchodzić 210. rocznicę swojego istnienia. Z okazji rocznicy marka spod znaku lwa przygotowała kolekcję produktów lifestylowych „SINCE 1810”. Kolekcja o ponadczasowym designie jest przeznaczona dla sympatyków marki. Kolekcjonerzy będą mogli kupić brelok lub kubek, podstawowe przedmioty codziennego użytku, a także proste, lecz eleganckie ubrania w czarnym lub białym kolorze.
Ekskluzywny młynek do pieprzu i fartuch kuchenny, które uzupełniają kolekcję, są nawiązaniem do tradycji PEUGEOT w produkcji akcesoriów stołowych.

PEUGEOT Design Lab, studio projektowe marki, stworzyło specjalne logo z okazji 210-lecia. Inspiracją dla specjalnie stworzonego logotypu było oryginalne logo z lwem (z profilu, podkreślone strzałą). Nowe artykuły lifestylowe PEUGEOT z nowym znakiem dostępne są na stronie sklepu .

Nowa linia odzieży, w czarnym i białym kolorze, ozdobiona została znakiem „SINCE 1810”. Najwięksi fani marki PEUGEOT mogą nosić te ubrania przez cały rok. Sympatycy PEUGEOT z dumą założą koszulki, bluzy z kapturem lub bluzy z kapturem zapinane na zamek błyskawiczny. Emaliowany czarny brelok do kluczy lub kubek w metalicznym czarnym lub białym kolorze umilą codzienne życie fanów marki PEUGEOT. Kolekcję dopełniają ekskluzywny młynek do pieprzu w błyszczącym czarnym kolorze (model „Paris”, wysokość 30 centymetrów) oraz fartuch kuchenny z wyhaftowanym lwem.

PEUGEOT świętuje 210-lecie marki

Projektanci studia PEUGEOT Design Lab stworzyli specjalne logo z okazji 210-lecia marki. Zdobi ono kolekcję lifestylową „SINCE 1810”. Umiar i prostota, słowa klucze marki PEUGEOT, podkreślone zostały czernią i bielą logotypu. Krąg otaczający lwa sprawia, że logo nabiera charakteru emblematu, który każdy będzie z dumą nosił. Lew, ambasador marki, jest przedstawiony z profilu i stąpa po leżącej pod nim strzale. To odniesienie do najstarszego logotypu PEUGEOT (zarejestrowanego w 1858 roku), który symbolizuje trzy zalety pił tarczowych produkowanych przez PEUGEOT na samym początku istnienia marki: elastyczność, wytrzymałość zębów i szybkość cięcia. Strzała symbolizuje szybkość.



Źródło: Peugeot



Redakcja

Recent Posts

Opel Patentmotorwagen System Lutzmann – pierwszy samochód z Rüsselsheim

21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…

24 godziny ago

Toyota sprzedała w Polsce ponad 50 000 hybrydowych RAV4

Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…

24 godziny ago

Astara ogłasza gamę i ceny odświeżonego Nissan Juke w Polsce

Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…

2 dni ago

Ubezpieczenie OC i AC droższe w I kwartale 2024 roku we wszystkich województwach

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…

2 dni ago

MG Motor – 1000 samochodów sprzedanych w Polsce

MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…

2 dni ago

Volkswagen chce zdobyć nowych klientów w Chinach

Volkswagen systematycznie realizuje strategię „in China, for China”. Celem jest jeszcze ściślejsze dostosowanie się do…

3 dni ago