PEUGEOT 26 września 2020 roku będzie obchodzić 210. rocznicę swojego istnienia. Z okazji rocznicy marka spod znaku lwa przygotowała kolekcję produktów lifestylowych „SINCE 1810”. Kolekcja o ponadczasowym designie jest przeznaczona dla sympatyków marki. Kolekcjonerzy będą mogli kupić brelok lub kubek, podstawowe przedmioty codziennego użytku, a także proste, lecz eleganckie ubrania w czarnym lub białym kolorze. Ekskluzywny młynek do pieprzu i fartuch kuchenny, które uzupełniają kolekcję, są nawiązaniem do tradycji PEUGEOT w produkcji akcesoriów stołowych.
PEUGEOT Design Lab, studio projektowe marki, stworzyło specjalne logo z okazji 210-lecia. Inspiracją dla specjalnie stworzonego logotypu było oryginalne logo z lwem (z profilu, podkreślone strzałą). Nowe artykuły lifestylowe PEUGEOT z nowym znakiem dostępne są na stronie sklepu .
Nowa linia odzieży, w czarnym i białym kolorze, ozdobiona została znakiem „SINCE 1810”. Najwięksi fani marki PEUGEOT mogą nosić te ubrania przez cały rok. Sympatycy PEUGEOT z dumą założą koszulki, bluzy z kapturem lub bluzy z kapturem zapinane na zamek błyskawiczny. Emaliowany czarny brelok do kluczy lub kubek w metalicznym czarnym lub białym kolorze umilą codzienne życie fanów marki PEUGEOT. Kolekcję dopełniają ekskluzywny młynek do pieprzu w błyszczącym czarnym kolorze (model „Paris”, wysokość 30 centymetrów) oraz fartuch kuchenny z wyhaftowanym lwem.
Projektanci studia PEUGEOT Design Lab stworzyli specjalne logo z okazji 210-lecia marki. Zdobi ono kolekcję lifestylową „SINCE 1810”. Umiar i prostota, słowa klucze marki PEUGEOT, podkreślone zostały czernią i bielą logotypu. Krąg otaczający lwa sprawia, że logo nabiera charakteru emblematu, który każdy będzie z dumą nosił. Lew, ambasador marki, jest przedstawiony z profilu i stąpa po leżącej pod nim strzale. To odniesienie do najstarszego logotypu PEUGEOT (zarejestrowanego w 1858 roku), który symbolizuje trzy zalety pił tarczowych produkowanych przez PEUGEOT na samym początku istnienia marki: elastyczność, wytrzymałość zębów i szybkość cięcia. Strzała symbolizuje szybkość.
Źródło: Peugeot
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…
Volkswagen systematycznie realizuje strategię „in China, for China”. Celem jest jeszcze ściślejsze dostosowanie się do…