Rolls-Royce Ghost oficjalnie zadebiutował w Polsce

Nowy Rolls-Royce Ghost oficjalnie zadebiutował dziś w Polsce. Premiera odbyła się w salonie Rolls-Royce Motor Cars Warszawa, wyłącznego dealera tej marki na terenie kraju. Już od jutra śmietanka towarzyska będzie mogła po raz pierwszy spotkać się z Ghostem podczas serii ekskluzywnych przyjęć dla klientów.

Nowy Ghost jest perfekcyjny w swojej prostocie, choć stworzenie czystego otoczenia było jednym z największych wyzwań w historii marki. W rzeczywistości nowy Ghost jest najbardziej technologicznie zaawansowanym modelem wyprodukowanym kiedykolwiek przez Rolls-Royce’a.

Projektanci, inżynierowie oraz rękodzielnicy oczekiwali wolności, by móc stworzyć bardzo wyjątkową osobowość nowego Ghosta. Owi specjaliści i specjalistki mogli wykreować ten prawdziwie luksusowy produkt jedynie bez ograniczeń narzucanych przez platformy, które stanowią podstawę samochodów masowych. Realizację projektu umożliwiła należąca do Rolls-Royce’a aluminiowa konstrukcja samochodu.

Nowy Rolls-Royce Ghost – perfekcja w prostocie

To przeznaczone wyłącznie dla Rolls-Royce’a podwozie jest już wykorzystywane we flagowym Phantomie oraz Cullinanie. Jego elastyczność i skalowalność umożliwiły marce realizację unikalnych estetycznych i technologicznych oczekiwań wobec nowego Ghosta, dzięki czemu portfolio Rolls-Royce’a wzbogaciło się o cechujący się najlepszą akustyką, bardzo sztywny i dynamiczny model w postaci nowego Ghosta.

Jako, że klienci kupujący Ghosta oczekiwali jeszcze więcej od swojego ulubionego modelu, Rolls-Royce wykorzystał swoją konstrukcję, by wdrożyć technologie takie, jak napęd na cztery koła i skrętność czterech kół, nadając tym samym nowemu Ghostowi całkowicie nową osobowość.

Nowy Ghost uosabia zredefiniowane podejście do luksusu, w którym dominują minimalizm oraz czystość podbudowane wspaniałą istotą. Jeszcze przed fazą szkiców projektowych, podczas tworzenia idei, to podejście nazwano „Post Opulence” – ruch definiujący się przez autentyczność materiałów, nie zaś ostentację, który ma już swoje wpływy w architekturze, modzie, tworzeniu biżuterii czy projektowaniu jachtów.

Estetyka wnętrza podąża za tymi samymi zasadami minimalizmu. Odrzucono nadmiar detali oraz nieistotne ozdoby, nie tylko po to, aby stworzyć bardziej relaksujące, przytulne miejsce, ale także po to, by właściciele mogli pełniej czerpać satysfakcję z obcowania z wykorzystanymi materiałami oraz możliwościami personalizacji.

Piotr Fus, współwłaściciel Rolls-Royce Motor Cars Warsaw, był gospodarzem premiery i podkreślił: „Odkąd staliśmy się autoryzowanym partnerem marki w 2011 roku, poruszamy się po wyjątkowym i bardzo wąskim segmencie rynku. Kluczowe dla naszego sukcesu jest portfolio Rolls-Royce’a, które usatysfakcjonuje każde motoryzacyjne pragnienia. Ghost jest modelem, który odniósł w Polsce ogromny sukces i jestem przekonany, że nowy Ghost dopisze następny rozdział do tej historii.”

“Premiera nowego Ghosta wprowadza do świata luksusu nowy trend” powiedział Frank Tiemann, Director Corporate Communications Central and Eastern Europe, Rolls-Royce Motor Cars i dodał: “Kiedy kilka tygodni temu pokazaliśmy po raz pierwszy nowego Ghosta, natychmiast stał się flagowym przykładem nowego wymiaru luksusu ery ‘post obfitości’. Klienci kupujący Ghosta dobrze przyjęli tę minimalistyczną etykę, co przyznaję z ogromną przyjemnością.”

Źródło: Rolls-Royce, Auto Fus