PEUGEOT DESIGN LAB – studio projektowe marki PEUGEOT – projektuje również przedmioty niezbędne nam w codziennym życiu. Perfekcyjna stylistyka, ergonomia i jakość wykonania produktów sygnowanych przez studio doskonale odzwierciedlają klasę samochodów PEUGEOT.
Nowe, atrakcyjne produkty lifestylowe PEUGEOT są dostępne w kilku kolekcjach, które spełnią oczekiwania wszystkich fanów marki: PEUGEOT SPORT, LEGEND, Electrique, 208, 2008 i Corporate. Nowe długopisy, kubki i parasole są już dostępne w sklepie PEUGEOT online.
Projektanci PEUGEOT Design Lab zadbali o styl, wzornictwo, ergonomię i jakość wykonania. Każdy z tych przedmiotów jest niepowtarzalny.
– Długopisy zwracają uwagę wysokiej klasy metalowym wykończeniem i pomysłowym systemem włączania typu „twist”. Wyrazista stylistyka, łącząca łagodne płaszczyzny z ostrymi liniami, nawiązuje do linii nadwozia najnowszych modeli PEUGEOT.
– Ceramiczne kubki nabierają wyglądu zaawansowanych technologicznie przedmiotów. Geometryczne ucho przypomina kształtem najnowszy wzór grilla samochodów marki.
– Niektóre modele parasoli mają ergonomiczne rączki, które dobrze leżą w ręku. Niektóre modele mają dodatkową, jasną warstwę tkaniny na spodzie, która gwarantuje nieprzemakalność i dodaje stylu. Pojawiające się w innych modelach kolorowe akcenty zapewniają personalizację parasola.
Fanom marki PEUGEOT z pewnością spodobają się długopisy (5 wzorów), kubki (5 wzorów) i parasole (7 wzorów) z różnych kolekcji tematycznych. Fani wyczynowych osiągów wybiorą kolekcję PEUGEOT Sport. Amatorów stylu neo-retro ucieszy kolekcja LEGEND, z kultowym złotym lwem na białym lub czarnym tle. Dla pasjonatów nowych technologii przygotowana została kolekcja Electrique z energetycznymi niebieskimi i zielonymi akcentami ( w tej kolekcji oferowany jest między innymi ekologiczny kubek podróżny wykonany z bambusa) lub kolekcje 208 i 2008. Natomiast minimalistyczna i elegancka kolekcja PEUGEOT Corporate przypadnie do serca wszystkim fanom marki.
Źródło: PEUGEOT
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…
Volkswagen systematycznie realizuje strategię „in China, for China”. Celem jest jeszcze ściślejsze dostosowanie się do…