Wiadomości

Lexus nagrodzony za najlepszą obsługę dilerską

Salony Lexusa oferują najlepszą obsługę klienta – tak wynika z brytyjskiego badania Driver Power Best Car Dealers 2020. Japońska marka po raz kolejny zdobyła pierwsze miejsce w rankingu, zwyciężyła w pięciu kategoriach na siedem i zanotowała imponujące wyniki procentowe.

Dla Lexusa była to już czwarta z rzędu wygrana w brytyjskim rankingu sieci dilerskich. Wynik japońskiej marki był nawet lepszy niż w ubiegłym roku i wyniósł dokładnie 93,42%. Producent zdobył pierwsze miejsca w pięciu z siedmiu obszarów badania – są to jakość wykonania, uprzejmość obsługi, sprawność działania, komunikacja oraz dostępność samochodów zastępczych. Imponować może także rekordowy niski wskaźnik skarg – w przypadku salonów Lexusa ten wyniósł raptem 5,9%. To o połowę mniej niż średnia w całym badaniu, w którym uwzględniono 25 marek.

Lexus stawiany za wzór

„Kiedy Lexus znalazł się na szczycie rankingów Driver Power w ubiegłym roku, stwierdziliśmy, że nie przypominamy sobie sytuacji, by jakakolwiek marka zdobyła tak imponujący zestaw wyników w którymś z naszych badań. Jednak japońska firma powtórzyła to w 2020 roku, tworząc wrażenie, które można określić jedynie mianem wzorowego” – piszą w podsumowaniu badania przedstawiciele brytyjskiego magazynu Auto Express, który przygotowuje badanie Driver Power.



Lexus liderem wśród marek, które mają najbardziej przywiązanych klientów

Redakcja przytacza opinię jednego z klientów Lexusa, Onura Ozkaya. „Personel Lexusa jest bardziej uprzejmy, bardziej sprawny i zwraca na ciebie uwagę. Lexus jest bardzo rzetelną marką” – mówi Ozkaya. Właściciel modelu IS 250 wspomina również, że kiedy nie decyduje się na samochód zastępczy na czas obsługi serwisowej, pracownik salonu sam oferuje mu podwiezienie do najbliższej stacji metra.

Japończycy kolekcjonują nagrody

Wygrana w Driver Power Best Car Dealers jest jedną z wielu nagród, jakie Lexus zdążył już zdobyć w 2020 roku. Obsługę serwisową w salonach japońskiej marki doceniono również w rankingu 2020 What Car? Servicing Satisfaction Survey, w którym producent zdobył pierwsze miejsce. Ponadto portal Auto Trader przyznał modelowi NX 300h tytuł najlepszego samochodu hybrydowego na brytyjskim rynku. Lexus zdobył też nagrodę dla najlepszego producenta w plebiscycie Auto Express Driver Power. Co więcej, z amerykańskiego badania 2020 U.S. Automotive Brand Loyalty Study organizowanego przez firmę J.D. Power wynika, że spośród producentów aut luksusowych to właśnie japońska marka ma obecnie najbardziej przywiązanych klientów

Warto dodać, że w Polsce znajdziemy jedne z najlepszych salonów Lexusa w całej Europie. Dwa punkty dilerskie – Lexus Trójmiasto oraz Lexus Warszawa-Żerań otrzymały w tym roku nagrodę Kiwami przyznawaną salonom, które oferują najwyższy standard obsługi.

Źródło: Lexus

 



Redakcja

Recent Posts

Nowa CUPRA Leon: zaprojektowany na nowo i ulepszony samodzielny model CUPRA

Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…

13 godzin ago

Volkswagen Golf IV – niespotykana jakość wykończenia i nowe technologie: pompowtryskiwacze i skrzynia DSG

W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…

2 dni ago

Renault Symbioz – nowa era samochodu rodzinnego

Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…

3 dni ago

Audi prezentuje nowe pierścienie

„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…

3 dni ago

Camp Jeep PL – jubileuszowa 10. edycja już w czerwcu

W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…

4 dni ago

Suzuki Ignis 1.2 2WD CVT Premium Plus Hybrid – sprawdzi się w aglomeracji miejskiej

To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…

4 dni ago