Nowa 500, pierwszy w pełni elektryczny samochód FCA, przejechał przez nowy most św. Jerzego w Genui w dniu jego otwarcia dla ruchu samochodowego. Włoska ikona i światowy ambasador „Made in Italy”, nowy Fiat 500, staje się dziś symbolem odrodzenia Włoch, które odważnie patrzą w przyszłość.
Nic, tylko nowy Fiat 500, symbol „Made in Italy” i ożywienia gospodarczego, mógł pojawić się na uroczystej inauguracji nowego mostu św. Jerzego w Genui, dzieła światowej sławy architekta, Renzo Piano.
Nowa 500, w pełni elektryczny samochód Grupy FCA, przejechała odległość 1067 m nowo zainaugurowanym mostem w Genui, przed jego otwarciem dla ruchu samochodowego.
Wizerunek nowej 500 „la Prima” cabrio z powiewającymi flagami Włoch i gminy Genua, to symbol odradzających się na nowo Włoch. To świadectwo tego, jak możemy wspólnie podążać ścieżką odnowy, łącząc nasze siły i umiejętności.
Podobnie jak na pożółkłych zdjęciach Fiata 500 pokonującego dystans 760 kilometrów nowo wybudowaną Autostradą Słońca (Autostrada del Sole) z północy na południe Półwyspu Apenińskiego i z powrotem, tak i teraz, Fiat 500 jest synonimem innowacji i odrodzenia, prowadzi nas drogą restartu i pozytywnie inspiruje, będąc symbolem typowo włoskiego designu i elegancji także poza granicami Włoch..
Podczas gdy to najnowsze dzieło marki Fiat reprezentuje przyszłość zrównoważonej i technologicznej mobilności, most na rzece Polcevera, zbudowany w rekordowym czasie, jest dla stolicy regionu Liguria w północnych Włoszech przykładem niezwykłego dzieła inżynieryjnego, które ma stać się nowym symbolem Genui jutra.
Źródło: Fiat
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…
Volkswagen systematycznie realizuje strategię „in China, for China”. Celem jest jeszcze ściślejsze dostosowanie się do…