E-mobility

Egzemplarze ID.3 1ST dostępne za pośrednictwem strony internetowej Volkswagena

Osoby, które jako pierwsze chcą zostać posiadaczami przełomowego Volkswagena ID.3, od 3 lipca mogą zapoznać się z ofertą egzemplarzy modelu w limitowanej wersji 1ST dostępnymi za pośrednictwem strony internetowej www.volkswagen.pl.

Jeszcze przed publikacją cennika seryjnej wersji ID.3, Volkswagen udostępnia za pośrednictwem swojej strony internetowej możliwość wyboru dostępnych egzemplarzy tego modelu w wersji 1ST (są to wyprodukowane już auta, dostępne w magazynach marki). Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, obecność tych samochodów w tzw. ofercie placowej wynika z metodologii obranej w ramach pre-bookingu.

Klienci którzy dokonali rezerwacji ID.3 w bogato wyposażonej, limitowanej wersji 1ST, po uiszczeniu opłaty rezerwacyjnej mogli zapewnić sobie możliwość zakupu ID.3 1ST w preferowanej konfiguracji – nie wszyscy jednak ostatecznie zdecydowali się na taki krok. Samochody, które były pierwotnie zaplanowane dla klientów, którzy zrezygnowali z ich zakupu, zostały zaoferowane za pośrednictwem konfiguratora na stronie internetowej . Te ID.3 klienci będą mogli odebrać już we wrześniu 2020  roku.

Fabryka Volkswagena w Zwickau stopniowo zwiększa produkcję modelu ID.3

W ofercie dostępne są trzy warianty ID.3 1ST. W podstawowym wariancie model ten kosztuje 167.190 złotych i oferuje wiele rozwiązań z zakresu komfortu, m.in. system Voice Control oraz system nawigacyjny, aktywny tempomat czy możliwość wyboru profilu jazdy. ID.3 1ST Plus (w cenie 194.390 zł) oferuje dodatkowo m.in. reflektory IQ.LIGHT oraz nadwozie lakierowane w dwóch kolorach, z kolei wersja ID.3 1ST Max oferowana w cenie 215.990 zł została wyposażona w duży, panoramiczny szklany dach oraz wyświetlacz Head-up-Display wykorzystujący technologię rozszerzonej rzeczywistości.



Wszystkie osoby które zdecydują się na zakup ID.3 1ST, otrzymają rok bezpłatnego zasilania samochodu energią elektryczną do 2.000 kWh. Oferta dotyczy wszystkich publicznych stacji ładowania, na których działa aplikacja WeCharge Volkswagena oraz w europejskiej sieci stacji IONITY.

Źródło: Volkswagen



Redakcja

Recent Posts

Renault Symbioz – nowa era samochodu rodzinnego

Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…

10 godzin ago

Audi prezentuje nowe pierścienie

„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…

10 godzin ago

Camp Jeep PL – jubileuszowa 10. edycja już w czerwcu

W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…

1 dzień ago

Suzuki Ignis 1.2 2WD CVT Premium Plus Hybrid – sprawdzi się w aglomeracji miejskiej

To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…

1 dzień ago

Peugeot świętuje 20 lat wirtualnej rzeczywistości

Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…

2 dni ago

Alfa Romeo Giulietta Sprint kończy 70 lat

Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…

3 dni ago