Citroën – historia komfortu

Pojęcie komfortu jest od ponad 100 lat w sercu modeli Citroëna. W tym okresie, w którym każdy odkrywa na nowo swoje wnętrze, Citroën wraca do programu Citroën Advanced Comfort®. Programu, którego celem jest ukierunkowanie koncepcji pojazdów marki Citroën na wyjątkowy rodzaj komfortu, będącego prawdziwym znakiem rozpoznawczym marki.

Program Citroën Advanced Comfort® to kompleksowe, nowoczesne i wielozmysłowe podejście do komfortu, w którym wnętrze samochodu traktuje się jak wnętrze domu. Jego celem jest, aby każda podróż w Citroënie była równie komfortowa jak w salonie. Opiera się na 4 głównych filarach:

– komfort jazdy, by poczuć się jak we własnym mikroświecie
– komfort życia dla praktycznego i funkcjonalnego wnętrza
– komfort użytkowania z intuicyjnymi technologiami ułatwiającymi życie
– komfort umysłu, aby doświadczyć ciepłej i jasnej atmosfery, mając wszystko na swoim miejscu
4 główne obszary zróżnicowania modeli marki, napędzane przez ekskluzywne innowacje, takie jak zawieszenie z poduszkami Progressive Hydraulic Cushions® lub siedzenia Advanced Comfort. Technologie dostępne dla jak największej liczby osób.

Citroën ë-C4 –100% ëlectric – nowa generacja hatchbacka odkryta

4 obszary, które mogą zostać odkryte na podstawie konkretnych przykładów z historii marki. Odkryjemy je w czterech częściach.

Komfort umysłu – ciepła i jasna atmosfera

Spędzamy coraz więcej czasu w naszych samochodach, dlatego niezwykle ważne jest zwalczanie stresu i zmęczenia – poprawa „komfortu umysłu”. Z tego powodu Citroën dąży do stworzenia spokojnych i wyrafinowanych przestrzeni, w których ergonomiczne i funkcjonalne podświetlenia eliminują otoczenie zewnętrzne. Komfort ducha osiąga się poprzez zmniejszenie obciążenia psychicznego kierowcy, łącząc inteligentne systemy wsparcia kierowcy z jasnymi, przestronnymi kabinami.

Firma zawsze była zaangażowana w zapewnianie właścicielom spokoju ducha. Samochody Citroëna jako pierwsze oferowały książki serwisowe i instrukcje obsługi dla właścicieli – wytwarzając pierwsze w Europie samochody produkowane masowo, firma chciała, aby jak najwięcej właścicieli wiedziało, jak prawidłowo obsługiwać i konserwować swoje pojazdy. Kierowcy Citroëna zawsze czuli się komfortowo, wiedząc, że wszelkie problemy będą łatwe do zdiagnozowania.

Podczas gdy jazda często bywa stresująca lub nudna, „czynnik dobrego samopoczucia” może utrzymywać dobry nastrój w kabinie. Poprawa samopoczucia kierowcy i pasażerów była kamieniem węgielnym zaangażowania Citroëna na rzecz komfortu przez wiele dziesięcioleci – nie tylko w celu zapobiegania stresowi i nudzie za kierownicą, ale także w celu zwiększenia przyjemności z jazdy.

Źródło: Citroën