Zgodnie z sygnaturą marki „Inspired By You” Citroën dostosował się do nowych wzorców konsumpcji, aby być jak najbliżej klientów. Dlatego marka opracowała cyfrowy ekosystem oferujący wyjątkowe wrażenia klientów dzięki 100% podróży online.
Ami dostosowało się do swoich klientów: dlatego można nabyć Ami nawet wprost z sofy, w dowolnym miejscu i czasie. 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Strona internetowa Ami będzie otwarta we Francji od 11 maja 2020 roku.
Poza tą 100% podróżą online marka współpracuje z Fnac i Darty. Ami będzie dostępne w ponad 30 sklepach Fnac i Darty we Francji, a także w sieci Citroën. Ami spotka się również z klientami w dedykowanych mobilnych centrach jazdy testowej, które będą podróżować przez Francję.
Źródło: Citroën
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…
„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…
Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…