Fiat opracował nową, „bardziej osobistą” strategię komunikacji, mającą na celu pozostanie w kontakcie z Klientami w prosty, skuteczny i bezpośredni sposób. Jednym z narzędzi wykorzystywanych w ramach tej strategii jest „Czat z Fiatem”, seria filmików, w których Luca Napolitano, dyrektor marek Fiat i Abarth na region EMEA, odpowiada bezpośrednio na pytania Klientów, potencjalnych nabywców zainteresowanych nowym Fiatem 500.
Pytania, zbierane na czacie poświęconym nowej 500. Są przesyłane przez aktualnych i potencjalnych Klientów pragnących otrzymać więcej informacji o nowym „w pełni elektrycznym” modelu Fiata.
Filmy „Czat z Fiatem” udostępnione użytkownikom czatu i umieszczone na kanale marki Fiat na YouTube, śledząc ten link, zostaną nagrane „w domu” na smartfonie, zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa. Będą publikowane dwa razy w miesiącu, w sposób, w jaki Fiat odpowiada na interesujące Klientów tematy i prezentuje nowości dotyczące nowej 500.
Do pierwszego filmu „Czat z Fiatem” wybrano trzy pytania. Odpowiedzi na te pytania interesują szerokie grono użytkowników. Poruszono tematy jak: gama samochodów, cena poszczególnych wersji i termin dostawy do Klienta finalnego. Pytania zostały wybrane spośród pytań zadawanych przez Klientów z trzech krajów: Niemiec, Francji i Włoch.
Czat dedykowany nowej 500 to nowość w branży motoryzacyjnej. To specjalny kanał przeznaczony dla potencjalnych Klientów nowego Fiata 500, którzy dokonali wstępnej rezerwacji, wyrażając tym samym zainteresowanie „La Prima”, wersją nowej 500 ze specjalną numerowaną plakietką umieszczoną na pierwszych 500 egzemplarzach oraz emblematem „La Prima” na kolejnych.
Kanał skierowany jest również do osób zainteresowanych samochodem w szerszym znaczeniu.
System oparty jest na opatentowanej technologii LivePerson, łączącej różne platformy komunikacyjne, by umożliwić Klientom prowadzenie indywidualnych rozmów tworzących wartość dodaną z użytkownikami finalnymi. Zakres projektu obejmuje całą customer journey, czyli drogę Klienta, od wyszukiwania informacji w procesie przedsprzedaży, po wsparcie podczas zakupu i oczywiście obsługę Klienta.
Źródło: FCA
Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…