Elektryczny StreetScooter produkowany w warsztatach niemieckiej poczty (Deutsche Post) miał być rewolucyjnym projektem, który miał być tańszy od podobnych dostawczaków oferowanych przez renomowanych producentów. Jednak po kilku latach przedsięwzięcie zakończyło się poważnymi startami i jego dalsza realizację wstrzymano.
Deutsche Post potrzebowała kilka lat temu pojazdów dostawczych z napędem elektrycznym, co pozwoliłoby znacznie obniżyć emisję szkodliwych spalin. Jednak zamiast zamówić takie pojazdy u znanych producentów zdecydowano się na powołanie własnej spółki StreetScooter, która miała realizować własny projekt.
Po kilku latach okazało się, że jest to przedsięwzięcie zupełnie nieopłacalne. Tylko w 2019 roku przyniosło stratę 100 mln euro. Dlatego też podjęto decyzję o zakończeniu tego projektu jeszcze w tym roku. Aktualnie niemiecka poczta ma w swoim parku prawie 11 tys. takich dostawczaków. Od 2021 roku Deutsche Post będzie korzystać z takich pojazdów pochodzących od zewnętrznych producentów.
Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…
W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…
„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…