Lexus zwiększa swoją obecność w województwie śląskim. Do salonów w Katowicach i Rybniku dołączył nowy obiekt w Gliwicach, który rozpoczął działalność przy ulicy Tarnogórskiej 188a. Rozbudowa sieci sprzedaży to dowód na stale rosnące zainteresowanie samochodami Lexusa w Polsce. Salon w Gliwicach jest już 22. punktem marki w naszym kraju.
W Gliwicach klienci mogą skorzystać z pełnego zakresu usług. Salon prowadzi sprzedaż samochodów nowych i używanych, serwis mechaniczny, a także serwis blacharsko-lakierniczy. Na miejscu można też kupić akcesoria i części zamienne, nabyć ubezpieczenie oraz sfinansować samochód w ramach programu KINTO One.
Lexus sprzedał w Polsce 50 tys. samochodów z napędem hybrydowym
Salon w Gliwicach oferuje wygodną i ergonomiczną przestrzeń dla odwiedzających go gości. Stylowe wykończenie nawiązuje do designu najnowszych modeli marki, a we wnętrzu można dostrzec charakterystyczne dla japońskiej kultury wzory, faktury i detale. Jak przystało na Lexusa dopracowano nawet takie detale, jak odpowiednie oświetlenie i nagłośnienie.
Sieć wyznaczająca standardy obsługi klienta
Salon Lexus Gliwice dołączył do sieci, która wyróżnia się na rynku premium najwyższymi standardami obsługi klienta zgodnie z zasadami japońskiej gościnności Omotenashi. Oznacza to m.in. dbałość o najdrobniejsze detale w całym procesie obsługi klienta, by każda wizyta w salonie japońskiej marki była unikalnym doświadczeniem. Istotną rolę odgrywa także Omotenashi Manager, który dba o to, aby każdy klient został zauważony, serdecznie przywitany i był przez cały czas pod opieką.
Potwierdzeniem najwyższej jakości obsługi klienta są nagrody oraz wyróżnienia przyznawane salonom z polskiej sieci Lexusa. Obiekty z naszego kraju niemal rok rocznie zdobywają europejską nagrodą KIWAMI (jap. najlepszy), znajdując się wśród 10 topowych salonów marki w Europie pod kątem jakości obsługi i realizacji wskaźników biznesowych, a w 2020 i 2021 roku polskie salony Lexusa uznano za najlepsze ze wszystkich europejskich punktów marki.
Źródło: Lexus