Marc Hedrich wniesie na nowe stanowisko szereg cennych doświadczeń, pełniąc przez ponad 30 lat role kierownicze wyższego szczebla na poziomie krajowym i regionalnym w branży motoryzacyjnej. W przeszłości, oprócz ostatniej funkcji prezesa Kia France, zajmował on szereg wysokich stanowisk w wiodących firmach motoryzacyjnych. Dla marki Kia przez cały czas pomagał rozwijać wszystkie obszary strategii i działalności – od sprzedaży, marketingu i produktu po obsługę klienta i sprzedaż detaliczną.
Marc Hedrich mówi: „Rynek europejski odgrywa ważną rolę na świecie w wysiłkach marki, które mają doprowadzić do tego, że stanie się wiodącym producentem samochodów elektrycznych. Do 2027 roku Kia wprowadzi na rynek 15 aut elektrycznych i do 55% zwiększy ich udział w całkowitej sprzedaży samochodów w 2030 roku. W przyszłości zespół Kia w Europie będzie kontynuował odważny proces transformacji, aby stać się dostawcą rozwiązań z zakresu zrównoważonej mobilności, ze szczególnym uwzględnieniem ludzi, planety i zysków. Jestem podekscytowany możliwością współpracy z silnym europejskim zespołem, aby przyczynić się do osiągnięcia tego celu”.
Marc Hedrich jest absolwentem Europejskiej Szkoły Biznesu, a karierę zawodową rozpoczął w latach 90. w firmie Ford we Francji. Następnie został dyrektorem marketingu marki Škoda również we Francji i to samo stanowisko piastował także w firmie Seat (także we Francji). W 2003 roku jako dyrektor ds. marketingu dołączył do francuskiego oddziału Toyoty. Marc Hedrich, dzięki wiedzy zdobytej w czasie pracy dla wiodących importerów aut, przez blisko 12 lat zajmował strategiczne stanowiska zarówno w Toyota France, jak i w Toyota Europe. W 2015 roku mianowano go dyrektorem zarządzającym marki Kia we Francji. Od 1 stycznia 2021 roku pełnił funkcję prezesa Kia France.
Won Jeong Jeong dołączył do marki Kia w Europie w 2020 roku i od tego czasu z sukcesem kieruje firmą, którą przekształcił w centralę regionalną. Pod jego kierownictwem Kia przekształcała się w dostawcę zrównoważonej mobilności. Won Jeong Jeong kładł duży nacisk na zarządzanie marką i popularyzację samochodów zelektryfikowanych. Kultura firmy ewoluowała, a w 2023 roku pracownicy Kia ocenili ją jako „Great Place To Work”, umieszczając markę Kia w Europie wśród 20% najlepszych pracodawców na świecie.
Won Jeong Jeong mówi: „W tej chwili Kia zapewnia w Europie wyjątkowy czas, nie tylko dzięki rewolucyjnym samochodom elektrycznym, ale także innowacyjnym usługom online, które poprawiają jakość obsługi klienta i torują drogę dla jeszcze bardziej zrównoważonych rozwiązań z zakresu mobilności. Dobre wyniki sprzedaży w ostatnich latach zarówno odzwierciedlają wysiłki europejskiego zespołu marki Kia, jak również dowodzą jakości i wszechstronności naszych modeli, marki Kia oraz jej popularności w Europie. Dziękuję zespołowi Kia za wspaniałą współpracę, która doprowadziła do tych sukcesów”.
Źródło: KIA
Nie musimy dłużej czekać na cennik premierowej Alfy Romeo Junior! Marka ogłasza go zaledwie miesiąc…
Opel rozpoczął produkcję samochodów 125 lat temu i wkrótce zaczął odnosić pierwsze sukcesy, wprowadzając na…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
CX-80 to drugi, po CX-60 model zbudowany w oparciu o platformę Mazda Large Architecture jest…
100 000 000 komponentów wyprodukowano już w Odlewni Volkswagen Poznań, jednej z najnowocześniejszych w całym…
Firma Astara – wyłączny importer i dystrybutor samochodów i części zamiennych Mitsubishi w Polsce, notuje…