Ta globalna kampania jest trzecią kampanią stworzoną wspólnie z agencją kreatywną Opla Jung von Matt, a została wyreżyserowana przez wielokrotnie nagradzanego angielskiego reżysera Henry’ego Scholfielda, który wyreżyserował teledyski dla takich artystów jak Ed Sheeran, Billie Eilish i Dua Lipa.
Kampania ma młody, cyfrowy i wiralowy charakter. Została zaprojektowana w taki sposób, aby być atrakcyjną dla osób poszukujących łatwej i ekscytującej mobilności elektrycznej. Tworzą ją wpadająca w ucho i zapadająca w pamięć ścieżka dźwiękowa oraz klatki kinowe, które stawiają pytania typu: „Czy ma duży zasięg?”, „Czy szybko się ładuje?” lub „Czy przyjemnie się prowadzi?”. Odpowiedź na wszystkie te pytania brzmi: „Yes, of Corsa!”.
Rebecca Reinermann, wiceprezes marki Opel ds. marketingu, powiedziała: „Jesteśmy bardzo podekscytowani nową kampanią #YesOfCorsa. Nasza nowa Corsa jest odpowiedzią na zapotrzebowanie na przystępną, ekscytującą, kompaktową i zrównoważoną mobilność. Kampania #YesOfCorsa wyraźnie wzmacnia ten przekaz i podkreśla zalety naszego bestsellera. Wspiera również nasze przejście na mobilność elektryczną. Doskonała i innowacyjna – to nie historia, która zaczyna się od długiego scenariusza telewizyjnego. Zamiast tego kampania jest obecna we wszystkich formatach oraz kanałach i dociera do naszych klientów tam, gdzie się oni znajdują. Jednocześnie jest sugestywna, spójna z marką, a przede wszystkim przyjemna w odbiorze. Osobiście chcę podziękować zespołowi – zarówno z Opel/Vauxhall, jak i naszym partnerom agencyjnym – za tak silne reprezentowanie jednego z naszych najważniejszych modeli i naszej marki”. Lukas Liske i Daniel Schweinzer, dyrektorzy zarządzający w firmie Jung von Matt HAVEL, powiedzieli: „Czy reklama samochodu może znowu być zabawna? Yes, of Corsa! Zwłaszcza jeśli chodzi o samochody elektryczne. Kampania pokazuje, jak duży potencjał drzemie w marce Opel”.
Kampania jest obecnie wdrażana. Posługuje się targetowaniem w modelu omnichannel, wykorzystując tradycyjną telewizję linearną, radio, nielinearne wideo online, zewnętrzną reklamę cyfrową (Digital out of Home), format stories, rolki na Instagramie, snippety, ale także po raz pierwszy wykorzystuje 2-minutowe wideo online wraz z innowacyjnymi GIF-ami, które można udostępniać. Nowa kolekcja produktów merchandisingowych dostępna jeszcze w tym roku w sprzedaży online lub u dealerów marki Opel jest dodatkowym wsparciem kampanii. Kampania jest wzmacniana również na poziomie lokalnym poprzez liczne działania zwiększające zaangażowanie, m.in. konkurs muzyczny we Włoszech i ekscytującą współpracę w zakresie gamingu w Hiszpanii.
Kampania reklamowa wspiera wprowadzenie na rynek nowego Opla Corsy. Bestseller w segmencie małych samochodów, którego sprzedaż wyniosła 14,5 mln sztuk od momentu jego premiery w 1982 roku, nadal pozostaje niezwykle popularny. Opel Corsa był najlepiej sprzedającym się małym samochodem w Niemczech i Wielkiej Brytanii w 2021 i 2022 roku i jest na dobrej drodze, aby powtórzyć ten sukces w 2023 roku. Nowa Corsa z dumą prezentuje niepowtarzalny Opel Vizor, charakterystyczny przedni pas samochodu i jest dostępna z dwoma elektrycznymi układami napędowymi lub z oszczędnymi silnikami spalinowymi. Nowy silnik elektryczny o mocy 115 kW/156 KM i maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 260 Nm zapewnia dynamiczną i cichą jazdę. Jedno ładowanie akumulatora o pojemności 51 kWh wystarcza na lokalnie bezemisyjne przejechanie do 405 km (zgodnie z WLTP2). Ładowanie akumulatora do 80% za pomocą prądu stałego DC o mocy 100 kW zajmuje ok. 30 minut.
Opel Corsa nadal oferuje i po raz kolejny demokratyzuje zaawansowane technologie, które wcześniej były dostępne tylko w drogich modelach, do których należą nowe matrycowe reflektory IntelliLux LED z 14 elementami LED, ergonomiczne fotele z funkcją masażu, system informacyjno-rozrywkowy Multimedia Navi nowej generacji oraz najnowsze funkcje wspomagania kierowcy.
Źródło: Opel
OpenR link to system multimedialny w samochodach Renault. W połączeniu z dużym ekranem tworzy centrum…
Maroko to magiczny kraj, w którym koczownicze tradycje berberyjskie spotykają i przejmują inspiracje z całego…
Ford Mustang, od swojego debiutu w 1964 roku, stał się jednym z najbardziej ikonicznych samochodów…
SEAT we współpracy z Volkswagen Financial Services Polska (VWFS) proponuje usługę wynajmu długoterminowego. Ta forma…
Cztery lata po swojej premierze rynkowej, Citroën Ami zostaje odświeżony, oferując teraz nowy, ciemnobrązowy kolor…
Nie musimy dłużej czekać na cennik premierowej Alfy Romeo Junior! Marka ogłasza go zaledwie miesiąc…